To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Πλάνο εξοικονόμησης 2 δις. ευρώ στις marketing δαπάνες

Unilever: Πλάνο εξοικονόμησης 2 δις. ευρώ στις marketing δαπάνες
Η Unilever υποστήριξε πως θα περιορίσει στο μισό περίπου τον αριθμό των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται, στο πλαίσιο ενός νέου πλάνου εξοικονόμησης 2 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως από brand και marketing δαπάνες, ως το 2019. 

Η απόφαση αυτή προκλήθηκε, σε μεγάλο βαθμό, από την αποτυχημένη προσπάθεια της Kraft Heinz να εξαγοράσει τη Unilever τον φετινό Φεβρουάριο. Έπειτα από το "ναυάγιο" στις συζητήσεις, σε πολύ πρώιμο στάδιο, η Unilever δεσμεύτηκε να δημιουργήσει μεγαλύτερη αξία για τους μετόχους. 

Επιπλέον, ο FMCG κολοσσός δημιούργησε πρόσφατα ένα εσωτερικό website, το The Agnecy List, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τη χρήση των κορυφαίων εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται, από marketers σε όλο τον κόσμο. 

Σε ενημέρωση προς τους επενδυτές, ο chief finance officer της Unilever, Graeme Pitkethly ανέφερε πως διαπιστώθηκε συνεργασία με 3.000 εταιρείες και πως η σημαντική μείωση αυτού του αριθμού, θα ήταν αμοιβαία επωφελής τόσο για τη Unilever όσο και για τους προτιμώμενους συνεργάτες της. 

Πέρα από τη μείωση του αριθμού εταιρειών, η Unilever σκοπεύει να δημιουργήσει 30% λιγότερες διαφημίσεις και να μειώσει τη συχνότητα εμφάνισής τους στις αναπτυσσόμενες αγορές κατά 10%. "Έχουμε σημαντική ευκαιρία να αλλάξουμε το status quo. Έχουμε αναγνωρίσει καλύτερους τρόπους για να κάνουμε πράγματα και τώρα προχωράμε στην εφαρμογή τους" συμπλήρωσε ο Pitkethly. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η Unilever επιβεβαίωσε τα πλάνα "ξεφορτώματος" των brands επάλειψης. 
TAGS: Unilever