To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Samsung: Δημιουργικό spec στην Ευρώπη

Samsung: Δημιουργικό spec στην Ευρώπη
Η Samsung προχωρά σε δημιουργικό spec στην Ευρώπη, έχοντας ήδη αποστείλει ενημέρωση στις διαφημιστικές εταιρείες, καθώς αναζητά μεγαλύτερη σταθερότητα στη marketing δραστηριότητά της.

Η είδηση αυτή προκύπτει σε μια "προβληματική" περίοδο για την τεχνολογική εταιρεία, η οποία υποχρεώθηκε να διακόψει την παραγωγή των smartphones Galaxy Note 7, εξαιτίας σοβαρών προβλημάτων με τις μπαταρίες τους.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η Samsung θέλει να συνεργαστεί με μια διαφημιστική εταιρεία που θα επιβλέπει το σύνολο της δουλειάς στην Ευρώπη, ώστε να διασφαλίσει καλύτερο ποιοτικό έλεγχο στις καμπάνιες, που αφορούν σε κάθε πτυχή των επιχειρήσεών της, όπως οι οικιακές συσκευές, τα smartphones, τα tablets και οι τηλεοράσεις.

Ο τεχνολογικές κολοσσός θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με διάφορες εταιρείες, ορισμένες εκ των οποίων δεν βρίσκονται στο ρόστερ της. Σημειώνεται πως οι παγκόσμιες συνεργάτιδές της είναι οι 72andSunny, Bartle Bogle Hegarty, Cheil, CHI & Partners, Leo Burnett και Wieden & Kennedy. Επικεφαλής της διαδικασίας είναι ο chief marketing officer David Lowes, που εντάχθηκε στην εταιρεία στις αρχές του έτους.

Στο μεταξύ, η Samsung "τρέχει" παράλληλα άλλο ένα δημιουργικό spec για τις οικιακές συσκευές στην αγορά των ΗΠΑ κι έχει συνομιλήσει με βρετανικές εταιρείες, όπως η Adam & Eve/DDB.      
TAGS: Samsung