To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέο marketing εργαλείο από Havas και IBM

Νέο marketing εργαλείο από Havas και IBM
Το Havas Cognitive έχει στόχο να προσφέρει βοήθεια στα brands στο κομμάτι του AI.

Η συνεργασία που διατηρούν οι Havas Group και IBM για περισσότερα από 20 χρόνια, συνεχίζει να εξελίσσεται, με μια νέα πρακτική που σχεδίασαν από κοινού οι δυο εταιρείες για να βοηθήσουν τα brands να αποκτήσουν πρόσβαση σε data τεχνητής νοημοσύνης και τα τη χρησιμοποιήσουν περισσότερο αποτελεσματικά.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ονομάζεται Havas Cognitive και οι TD Ameritrade και Adidas αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που την έχουν δοκιμάσει. Στο παρελθόν, η Havas αντιμετώπιζε την IBM περισσότερο σαν πελάτη, ωστόσο η Havas Cognitive δείχνει πως οι δυο εταιρείες έχουν περάσει σε επίπεδο συνεργασίας για να δημιουργήσουν ένα εργαλείο για πελάτες που θα αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού.

"Η IBM αξιοποίησε τις βαθιές C-suite σχέσεις με CIOs και CTOs, ενώ η Havas έφερε στο τραπέζι τις σχέσεις με Fortune 100 CMOs και CEOs" τόνισε μεταξύ άλλων ο global CEO των Havas Worldwide και Havas Creative Group, Andrew Benett.

Η TD Ameritrade χρησιμοποίησε ήδη το marketing εργαλείο την περσινή σεζόν για το λανσάρισμα ενός promotion, ενώ στην ίδια κατεύθυνση κινούνται και οι Adidas, Red Bull, για την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών. Όλα αυτά, σε μια περίοδο που η IBM προχωρά σε εξαγορές ευρωπαϊκών εταιρειών, όπως των interactive Aperto, ecx.io και της δημιουργικής Resource/Ammirati.    
TAGS: Havas, IBM