IAB Europe: Ξεπέρασε την τηλεοπτική η online διαφήμιση
Τα βασικά στοιχεία που αποκάλυψε η έρευνα AdEx Benchmark, στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου Interact.
Στη 10η έκδοση του ετήσιου συνεδρίου Interact, το IAB Europe ανακοίνωσε πως η online διαφήμιση αυξήθηκε κατά 13,1% το 2015, φτάνοντας την αξία της στα 36,2 δισεκατομμύρια ευρώ και αφήνοντας πίσω την ευρωπαϊκη τηλεοπτική αγορά, η αξία της οποίας άγγιξε τα 33,3 δισεκατομμύρια.
Η έρευνα AdEx Benchmark, που καθορίζει την κατάσταση της ευρωπαϊκής online διαφημιστικής αγοράς, αποκάλυψε καθαρή προσθήκη 30 δισ. ευρώ στην online αγορά τα 10 τελευταία χρόνια. Όλες οι αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα, παρουσίασαν θετικούς δείκτες ανάπτυξης, ενώ 20 αγορές είχαν διψήφια ανάπτυξη για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Ισχυρή ανάπτυξη εξακολούθησαν να παρουσιάζουν τα mobile και video formats, ενώ το display advertising άφησε πίσω του τις υπόλοιπες κατηγορίες, με ρυθμό ανάπτυξης 17,4%. Έτσι, η συνολική αξία της display ad αγοράς έφτασε στα 13,9 δισεκατομμύρια ευρώ. Το search παρουσίασε ανάπτυξη 12,6% και αξία αγοράς 16,9 δισ. ευρώ.
Όσο για τα mobile και video, εξακολουθούν να αποτελούν βασικούς οδηγούς ανάπτυξης της ευρωπαϊκης online ad αγοράς, με το mobile να φτάνει σε αξία τα 3,5 δισ. ευρώ και το 25,4% της display αγοράς και το online video να καταλαμβάνει το 16,7% της ίδιας αγοράς.
Στη 10η έκδοση του ετήσιου συνεδρίου Interact, το IAB Europe ανακοίνωσε πως η online διαφήμιση αυξήθηκε κατά 13,1% το 2015, φτάνοντας την αξία της στα 36,2 δισεκατομμύρια ευρώ και αφήνοντας πίσω την ευρωπαϊκη τηλεοπτική αγορά, η αξία της οποίας άγγιξε τα 33,3 δισεκατομμύρια.
Η έρευνα AdEx Benchmark, που καθορίζει την κατάσταση της ευρωπαϊκής online διαφημιστικής αγοράς, αποκάλυψε καθαρή προσθήκη 30 δισ. ευρώ στην online αγορά τα 10 τελευταία χρόνια. Όλες οι αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα, παρουσίασαν θετικούς δείκτες ανάπτυξης, ενώ 20 αγορές είχαν διψήφια ανάπτυξη για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Ισχυρή ανάπτυξη εξακολούθησαν να παρουσιάζουν τα mobile και video formats, ενώ το display advertising άφησε πίσω του τις υπόλοιπες κατηγορίες, με ρυθμό ανάπτυξης 17,4%. Έτσι, η συνολική αξία της display ad αγοράς έφτασε στα 13,9 δισεκατομμύρια ευρώ. Το search παρουσίασε ανάπτυξη 12,6% και αξία αγοράς 16,9 δισ. ευρώ.
Όσο για τα mobile και video, εξακολουθούν να αποτελούν βασικούς οδηγούς ανάπτυξης της ευρωπαϊκης online ad αγοράς, με το mobile να φτάνει σε αξία τα 3,5 δισ. ευρώ και το 25,4% της display αγοράς και το online video να καταλαμβάνει το 16,7% της ίδιας αγοράς.