To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

NBA: Εγκρίθηκε η διαφήμιση στις εμφανίσεις των ομάδων

NBA: Εγκρίθηκε η διαφήμιση στις εμφανίσεις των ομάδων
Οι ιδιοκτήτες των συλλόγων ψήφισαν υπέρ ενός τριετούς πιλοτικού προγράμματος, που θα προσθέσει έσοδα 120-150 εκατομμυρίων δολαρίων ανά σεζόν.

Σε μια κίνηση που αναμένεται να προσθέσει αρκετά εκατομμύρια δολάρια στους προϋπολογισμούς τους, προχώρησαν οι σύλλογοι του NBA, οι οποίοι θα είναι οι πρώτοι στα επαγγελματικά σπορ στις Ηνωμένες Πολιτείες που θα πωλούν διαφημιστικό χώρο στις εμφανίσεις τους.

Οι ιδιοκτήτες των συλλόγων ψήφισαν υπέρ ενός τριετούς πιλοτικού προγράμματος, που θα προσθέσει έσοδα 120-150 εκατομμυρίων δολαρίων ανά σεζόν. Οι διαφημίσεις θα καλύπτουν χώρο 2,5 Χ 2,5 ιντσών στην πλευρά του αριστερού ώμου. Οι fans του NBA πήραν μια πρώτη γεύση από τις branded εμφανίσεις, που θα κάνουν την παρουσία τους τη σεζόν 2017-2018, κατά τη διάρκεια του φετινού All Star Weekend, όταν ένα oval έμβλημα της Kia ήταν τυπωμένο κοντά στο στήθος.

Ο κάθε σύλλογος της λίγκας θα είναι υπεύθυνος για την εύρεση του δικού του χορηγού φανέλας, ενώ βάσει της συνολικής συμφωνίας με το NBA, τα μισά διαφημιστικά έσοδα θα συγκεντρώνονται σε ένα sharing pool και θα μοιράζονται στους παίκτες, ενώ τα άλλα μισά στις ομάδες.

"Οι χορηγίες εμφανίσεων παρέχουν μια βαθύτερη σύνδεση με τους συνεργάτες, ενώ τα επιπρόσθετα έσοδα θα ωφελήσουν σημαντικά το παιχνίδι. Αναζητούμε πάντα καινοτόμους τρόπους για να διατηρήσουμε το NBA ανταγωνιστικό σε παγκόσμιο εμπορικό επίπεδο και ανυπομονούμε να δούμε τα αποτελέσματα αυτού του τριετούς πλάνου" ανέφερε σχετικά ο NBA Commissioner Adam Silver.    
TAGS: NBA