GSK: Για πρώτη φορά γυναίκα CEO
Ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενος στον κόσμο επέλεξε για πρώτη φορά γυναίκα, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief executive!
Η GlaxoSmithKline, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενος στον κόσμο, που ξοδεύει περί το 1 δισ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα μονάχα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών (σύμφωνα με στοιχεία της Kantar Media), επέλεξε για πρώτη φορά γυναίκα, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief executive!
Ο λόγος για την επικεφαλής του consumer healthcare, Emma Walmsley, η οποία καλείται να αντικαταστήσει τον Andrew Witty, που αποχωρεί από τα καθήκοντά του τον προσεχή Μάρτιο. Η Walmsley βρίσκεται στην φαρμακευτική εταιρεία από το 2010, προερχόμενη από τη L'Oreal, ενώ τώρα ηγείται του τμήματος GSK Consumer Healthcare, που προέκυψε το 2015, έπειτα από την εξαγορά μέρους των επιχειρήσεων της Novartis. Στη L'Oreal πέρασε από διάφορες θέσεις marketing και γενικής διαχείρισης στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Υπενθυμίζεται πως την περσινή χρονιά η GSK παραχώρησε τον χειρισμό του, ύψους 1,3 δισ. δολαρίων παγκόσμιου media λογαριασμού της, στις PHD (για τις ΗΠΑ) και Mediacom (για την Ευρώπη).
"Η Emma έχει φανταστικές ηγετικές ικανότητες, με σημαντική εμπειρία στο χτίσιμο σημαντικών παγκόσμιων επιχειρήσεων. Επιλέχθηκε έπειτα από ενδελεχή αναζήτηση" ανέφερε σχετικά ο chairman της GSK, Philip Hampton.
Η GlaxoSmithKline, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενος στον κόσμο, που ξοδεύει περί το 1 δισ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα μονάχα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών (σύμφωνα με στοιχεία της Kantar Media), επέλεξε για πρώτη φορά γυναίκα, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief executive!
Ο λόγος για την επικεφαλής του consumer healthcare, Emma Walmsley, η οποία καλείται να αντικαταστήσει τον Andrew Witty, που αποχωρεί από τα καθήκοντά του τον προσεχή Μάρτιο. Η Walmsley βρίσκεται στην φαρμακευτική εταιρεία από το 2010, προερχόμενη από τη L'Oreal, ενώ τώρα ηγείται του τμήματος GSK Consumer Healthcare, που προέκυψε το 2015, έπειτα από την εξαγορά μέρους των επιχειρήσεων της Novartis. Στη L'Oreal πέρασε από διάφορες θέσεις marketing και γενικής διαχείρισης στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Υπενθυμίζεται πως την περσινή χρονιά η GSK παραχώρησε τον χειρισμό του, ύψους 1,3 δισ. δολαρίων παγκόσμιου media λογαριασμού της, στις PHD (για τις ΗΠΑ) και Mediacom (για την Ευρώπη).
"Η Emma έχει φανταστικές ηγετικές ικανότητες, με σημαντική εμπειρία στο χτίσιμο σημαντικών παγκόσμιων επιχειρήσεων. Επιλέχθηκε έπειτα από ενδελεχή αναζήτηση" ανέφερε σχετικά ο chairman της GSK, Philip Hampton.