Cannes Lions: Οδηγία στους κριτές για τις διακρίσεις των γυναικών
Το μεγαλύτερο ετήσιο event της διαφημιστικής βιομηχανίας, το Cannes Lions International Festival of Creativity προχωρά σε προειδοποίηση προς τους κριτές, προκειμένου να μην αναγνωρίσουν δουλειές, οι οποίες σχετίζονται με φυλετικές διακρίσεις.
"Δουλειές, οι οποίες διαιωνίζουν τις αρνητικές και επιβλαβείς ανισότητες και φυλετικές διακρίσεις, είναι επιβλαβείς για όλους μας" είναι το μήνυμα που θα σταλεί προς τους κριτές των επιτροπών, πριν αυτοί ξεκινήσουν τις αξιολογήσεις τους.
Η νέα οδηγία προκύπτει εν μέσω εξελισσόμενων συζητήσεων για την ισότητα των φύλων και τις φυλετικές διακρίσεις στο χώρο της διαφήμισης, τόσο σε επίπεδο απασχόλησης όσο και δημιουργίας. Κι ακολουθεί μια έγγραφη αναφορά της Chief Creative Officer της Badger & Winters, Madonna Badger, στη διάρκεια της φετινής διοργάνωσης, η οποία είχε τίτλο "#WomenNotObjects" και βοήθησε στην έναρξη του συγκεκριμένου διαλόγου.
"Θεωρώ πως πρόκειται για μια καλή ιδέα. Κανείς δεν θέλει να επιβραβεύσει δουλειές με άσχημα υπονοούμενα. Και οι εταιρείες δεν θα πρέπει να παρουσιάζουν τέτοιες δουλειές" ανέφερε ο chairman και chief creative officer της BBDO North America, David Lubars, ο οποίος έχει προεδρεύσει σε τρεις επιτροπές του Festival τα 10 τελευταία χρόνια.
Σημειώνεται πως η Badger θα έχει ανοιχτό διάλογο με τον Chief Brand Officer της P&G, Marc Pritchard στο φετινό Festival αναφορικά με τις διακρίσεις και τη διαφορετικότητα των γυναικών.
"Δουλειές, οι οποίες διαιωνίζουν τις αρνητικές και επιβλαβείς ανισότητες και φυλετικές διακρίσεις, είναι επιβλαβείς για όλους μας" είναι το μήνυμα που θα σταλεί προς τους κριτές των επιτροπών, πριν αυτοί ξεκινήσουν τις αξιολογήσεις τους.
Η νέα οδηγία προκύπτει εν μέσω εξελισσόμενων συζητήσεων για την ισότητα των φύλων και τις φυλετικές διακρίσεις στο χώρο της διαφήμισης, τόσο σε επίπεδο απασχόλησης όσο και δημιουργίας. Κι ακολουθεί μια έγγραφη αναφορά της Chief Creative Officer της Badger & Winters, Madonna Badger, στη διάρκεια της φετινής διοργάνωσης, η οποία είχε τίτλο "#WomenNotObjects" και βοήθησε στην έναρξη του συγκεκριμένου διαλόγου.
"Θεωρώ πως πρόκειται για μια καλή ιδέα. Κανείς δεν θέλει να επιβραβεύσει δουλειές με άσχημα υπονοούμενα. Και οι εταιρείες δεν θα πρέπει να παρουσιάζουν τέτοιες δουλειές" ανέφερε ο chairman και chief creative officer της BBDO North America, David Lubars, ο οποίος έχει προεδρεύσει σε τρεις επιτροπές του Festival τα 10 τελευταία χρόνια.
Σημειώνεται πως η Badger θα έχει ανοιχτό διάλογο με τον Chief Brand Officer της P&G, Marc Pritchard στο φετινό Festival αναφορικά με τις διακρίσεις και τη διαφορετικότητα των γυναικών.