To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Beam Suntory: Δημιουργικό spec για το Jim Beam

Beam Suntory: Δημιουργικό spec για το Jim Beam
Η Beam Suntory προχωρά σε παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση του βασικού της bourbon brand Jim Beam, για το οποίο μέχρι σήμερα ήταν υπεύθυνος ένας συνασπισμός εταιρειών από τρεις χώρες, που είναι γνωστός με την ονομασία StoryWorks και αποτελούν οι Mekanism από της ΗΠΑ, The Works από την Αυστραλία και Jung von Matt από τη Γερμανία. Η Mekanism δεν θα συμμετάσχει στη νέα διαδικασία, σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι τώρα, αν και η ίδια αρνείται να σχολιάσει κάτι επ' αυτού.

"Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως αναθεωρούμε επίσημα τις δημιουργικές μας συνεργασίες, σε μια διαδικασία που χειρίζεται η παγκόσμια marketing ομάδα μας από τα κεντρικά μας γραφεία στο Deerfield. Δεν έχουμε νεότερα στην παρούσα φάση" ανέφερε εκπρόσωπος της Beam Suntory.

Η εξέλιξη αυτή προέκυψε λίγους μήνες μετά την πρόσληψη της πρώην executive της Coca Cola, Rebecca Messina για την ανάθεση καθηκόντων seniorVP-global chief marketing officer και προς αντικατάσταση του Kevin George που αποχώρησε από την εταιρεία.

Σημειώνεται πως η Beam Suntory ξόδεψε 27 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα για το Jim Beam και μονάχα για την αγορά των ΗΠΑ το 2015, σύμφωνα με στοιχεία της Kantar Media. Επιπλέον, από το 2014 η μάρκα "τρέχει" μια παγκόσμια καμπάνια, που φέρει τον τίτλο "Make History" κι έχει πρωταγωνίστρια την ηθοποιό Mila Kunis.