To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Αυξημένα κέρδη το 2016

WPP: Αυξημένα κέρδη το 2016
Ο όμιλος WPP ανακοίνωσε πως τα κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους αυξήθηκαν κατά 20,7% στο οικονομικό έτος 2016, με συνέπεια να ανέλθουν σε 1,4 δις λίρες από τα περσινά 1,16 δις.

Σε τρέχουσες συναλλαγματικές τιμές, τα κέρδη αυτά αυξήθηκαν κατά 7,1%. Τα αναφερόμενα κέρδη προ φόρων για την εξεταζόμενη περίοδο αυξήθηκαν κατά 26,7%, στα 1,891 δις λίρες από τα 1,493 δις της αμέσως προηγούμενης χρήσης (2015), ενώ σε τρέχουσες συναλλαγματικές τιμές, η αύξηση άγγιξε το 12,5%. Η αξία των λογαριασμών ανήλθε σε 55,245 δις λίρες, αυξημένη κατά 16% από την προηγούμενη χρονιά, ενώ σε τρέχουσες τιμές η αύξηση άγγιξε το 5,5% και σε like-for-like το 3,3%.

Τα αναφερόμενα έσοδα αυξήθηκαν κατά 17,6%, στα 14,389 δισεκατομμύρια λίρες, ενώ η αύξηση σε τρέχουσες τιμές έφτασε στο 7,2% συγκριτικά με πέρσι. Η συγκεκριμένη διαφορά αντικατοπτρίζει την αποδυνάμωση της λίρας έναντι των περισσότερων ξένων νομισμάτων τους τελευταίους έξι μήνες κι έπειτα από την ψήφιση για Brexit.

Σε επίπεδο περιφερειών, το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασε αύξηση εσόδων 5% σε τρέχουσες τιμές και 1,8% σε like-for-like. Στη Βόρεια Αμερική η ανάπτυξη έφτασε στο 3,9%, ενώ σε Ασία Ειρηνικό, Λατινική Αμερική, Αφρική-Μέση Ανατολή και Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη η αύξηση εσόδων άγγιξε το 11,8%. Σε ότι αφορά την Ασία, οι Καμπότζη, Ινδία, Μαλαισία, Πακιστάν, Φιλιππίνες και Βιετνάμ είχε διψήφια like-for-like ανάπτυξη.

Στους τομείς δράσης, το τμήμα branding and identity, healthcare και specialist communications ήταν αυτό με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (11,8%), ωστόσο το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων εξακολουθεί να προέρχεται από διαφήμιση και media.   
TAGS: WPP