Cereal Partners: Στη Mother τα Cheerios και Lion
Η Cereal Partners, η οποία παρασκευάζει τα πρωινά γεύματα δημητριακών της Nestle, προσέλαβε τη Mother σαν την παγκόσμια διαφημιστική της συνεργάτιδα για τις μάρκες Lion και Cheerios.
Η Mother ανέλαβε τους συγκεκριμένους λογαριασμούς έπειτα από spec και χωρίς τη μεσολάβηση συμβουλευτικής εταιρείας. Η McCann London ήταν εκείνη που δούλευε για τα Cheerios, αλλά μονάχα στο κομμάτι του activation. Η Mother αναλαμβάνει το σύνολο της marketing δραστηριότητας για τα δυο brands δημητριακών εκτός της Βόρειας Αμερικής.
Σημειώνεται πως η Cereal Partners ξόδεψε 9 εκατομμύρια λίρες για διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2016, με τα 2 εκατομμύρια να είναι αφιερωμένα στα Cheerios. Η McCann θα συνεχίσει να εργάζεται για το υπόλοιπο portfolio της Cereal Partners, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες, όπως οι Shreddies, Shredded Wheat και Curiously Cinnamon.
Αξίζει να σημειωθεί πως, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στην πίεση της βιομηχανίας τροφίμων για περισσότερο υγιεινή διατροφή, μείωσε κατά 30% τη ζάχαρη στα brands Honey Cheerios και Nesquik.
Η Mother ανέλαβε τους συγκεκριμένους λογαριασμούς έπειτα από spec και χωρίς τη μεσολάβηση συμβουλευτικής εταιρείας. Η McCann London ήταν εκείνη που δούλευε για τα Cheerios, αλλά μονάχα στο κομμάτι του activation. Η Mother αναλαμβάνει το σύνολο της marketing δραστηριότητας για τα δυο brands δημητριακών εκτός της Βόρειας Αμερικής.
Σημειώνεται πως η Cereal Partners ξόδεψε 9 εκατομμύρια λίρες για διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2016, με τα 2 εκατομμύρια να είναι αφιερωμένα στα Cheerios. Η McCann θα συνεχίσει να εργάζεται για το υπόλοιπο portfolio της Cereal Partners, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες, όπως οι Shreddies, Shredded Wheat και Curiously Cinnamon.
Αξίζει να σημειωθεί πως, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στην πίεση της βιομηχανίας τροφίμων για περισσότερο υγιεινή διατροφή, μείωσε κατά 30% τη ζάχαρη στα brands Honey Cheerios και Nesquik.