Cannes Lions: Marketer της Χρονιάς η Samsung
Ανακοινώθηκε η δημιουργική βράβευση της τεχνολογικής εταιρείας, από το Φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 18-25 Ιουνίου.
Η Samsung Electronics θα τιμηθεί με το Βραβείο Creative Marketer of the Year στο φετινό φεστιβάλ δημιουργικότητας των Καννών. Η κορεάτικη τεχνολογική εταιρεία "έχει αναγνωρίσει τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στις ζωές των καταναλωτών κι έχει μετατοπίσει τη marketing προσέγγισή της σε μια περισσότερο πελατοκεντρική στρατηγική, η οποία εστιάζει στους τρόπους με τους οποίους μπορούν η τεχνολογία και τα προϊόντα της να δημιουργήσουν νόημα για τους καταναλωτές" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση για τη βράβευση.
"Όταν βλέπεις τις νίκες που έχει πετύχει η Samsung στα Cannes Lions, αυτό που παρατηρείς είναι η διαφορετικότητα των βραβείων που αποσπά, μέσα από τη δέσμευσή της στη δημιουργικότητα" σχολίασε ο Chairman των Lions Festivals, Terry Savage.
Η ανακοίνωση στάθηκε, επίσης, στην περίφημη "Oscar Selfie" των Όσκαρ του 2014, καθώς και στην καμπάνια "Safety Truck" του 2015, που τιμήθηκε με Titanium Lion. Επιπλέον, αναφέρθηκε και στην καμπάνια "Look at Me" του 2014, που δημιούργησε η Cheil Worldwide, παρουσιάζοντας μια mobile app προς όφελος των παιδιών με προβλήματα αυτισμού. Φέτος, η Samsung συνεργάστηκε με τη Wieden & Kennedy για την προβολή των νέων smartphones Galaxy S7.
Το περσινό βραβείο του Cannes Marketer of the Year απέσπασε η Heineken, ενώ πριν από αυτή είχε βραβευτεί η McDonald's. Το Φεστιβάλ θα λάβει χώρα το διάστημα 18-25 Ιουνίου.
Η Samsung Electronics θα τιμηθεί με το Βραβείο Creative Marketer of the Year στο φετινό φεστιβάλ δημιουργικότητας των Καννών. Η κορεάτικη τεχνολογική εταιρεία "έχει αναγνωρίσει τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στις ζωές των καταναλωτών κι έχει μετατοπίσει τη marketing προσέγγισή της σε μια περισσότερο πελατοκεντρική στρατηγική, η οποία εστιάζει στους τρόπους με τους οποίους μπορούν η τεχνολογία και τα προϊόντα της να δημιουργήσουν νόημα για τους καταναλωτές" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση για τη βράβευση.
"Όταν βλέπεις τις νίκες που έχει πετύχει η Samsung στα Cannes Lions, αυτό που παρατηρείς είναι η διαφορετικότητα των βραβείων που αποσπά, μέσα από τη δέσμευσή της στη δημιουργικότητα" σχολίασε ο Chairman των Lions Festivals, Terry Savage.
Η ανακοίνωση στάθηκε, επίσης, στην περίφημη "Oscar Selfie" των Όσκαρ του 2014, καθώς και στην καμπάνια "Safety Truck" του 2015, που τιμήθηκε με Titanium Lion. Επιπλέον, αναφέρθηκε και στην καμπάνια "Look at Me" του 2014, που δημιούργησε η Cheil Worldwide, παρουσιάζοντας μια mobile app προς όφελος των παιδιών με προβλήματα αυτισμού. Φέτος, η Samsung συνεργάστηκε με τη Wieden & Kennedy για την προβολή των νέων smartphones Galaxy S7.
Το περσινό βραβείο του Cannes Marketer of the Year απέσπασε η Heineken, ενώ πριν από αυτή είχε βραβευτεί η McDonald's. Το Φεστιβάλ θα λάβει χώρα το διάστημα 18-25 Ιουνίου.