To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην PHD τα παγκόσμια media του Volkswagen Group

Στην PHD τα παγκόσμια media του Volkswagen Group
Η PHD ήταν η νικήτρια εταιρεία στο spec για τον παγκόσμιο, ύψους 2 δισεκατομμυρίων λιρών, media planning και buying λογαριασμού του Volkswagen Group.

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική επιτυχία του shop που ανήκει στο Omnicom Media Group, καθώς άφησε πίσω του τη MediaCom του WPP και τη Mediabrands του Interpublic, για να συμπορευτεί με τον γερμανικό κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας, που αποτελεί τον πέμπτο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στον κόσμο. Η αναθεώρηση αφορούσε σε περισσότερες από 30 χώρες.

Η Volkswagen χρησιμοποιούσε τη MediaCom από το 1998 και η εταιρεία του WPP ήταν υπεύθυνη για το 90% του παγκόσμιου media planning και buying και για τις εταιρείες VW, Audi, Skoda και Seat, στις περισσότερες διεθνείς περιφέρειες. Η PHD είχε ήδη δημιουργήσει μια σχέση με τη Volkswagen, καθώς χειριζόταν τα brands Bentley και Porsche παγκοσμίως και τη Seat στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η αναθεώρηση ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο και συνεχίστηκε, εν μέσω του μεγάλου σκανδάλου diesel στο οποίο πρωταγωνίστησε η Volkswagen. Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, η εταιρεία αυτοκινήτων επιδιώκει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στο digital και το programmatic στη νέα συνεργασία της με την PHD που θα ξεκινήσει, επίσημα, από το 2017.