To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nέο μοντέλο μετρήσεων παρουσιάζει η Unilever

Nέο μοντέλο μετρήσεων παρουσιάζει η Unilever
Η Unilever ανακοίνωσε πως προχωρά στην ανάπτυξη ενός «crossmedia μοντέλου μετρήσεων», που
εκτιμάται πως θα βοηθήσει τον κολοσσό των FMCG να μετρήσει και να καταλάβει τον αντίκτυπο
των εκστρατειών της στο τοπίο των media.

Η ανακοίνωση ακολουθεί το λανσάρισμα του «Responsibility Framework», που πραγματοποιήθηκε
το 2018 και στο πλαίσιο του οποίου η Unilever δεσμεύτηκε πως αφενός θα αποσύρει τα διαφημιστικά της μηνύματα από πλατφόρμες που διαδίδουν fake news ή προωθούν το μίσος και τη μισαλλοδοξία, αφετέρου θα αναπτύξει «υπεύθυνο» περιεχόμενο για τα media.

To νέο μοντέλο marketing του ομίλου θα διασφαλίσει πως μετρώνται στοιχεία όπως το κοινό κάθε καμπάνιας και η αντίδρασή του, ο αντίκτυπος της καμπάνιας σε βραχύπροθεσμο, μεσοπρόθεσμο και
μακροπρόθεσμο επίπεδο και η «καταναλωτική εμπειρία στην πρώτη γραμμή του διαφημιστικού
οικοσυστήματος με καινοτόμο τρόπο».

Σημειώνεται πως η Unilever έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τη World Federation of Advertisers
και αρκετούς ακόμη θεσμικούς φορείς για την ανάπτυξη αυτού του «ολιστικού» συστήματος μέτρησης.
TAGS: Unilever