To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Άνοδος σε διεθνές επίπεδο για την out of home διαφήμιση

Άνοδος σε διεθνές επίπεδο για την out of home διαφήμιση
Άνοδο σε παγκόσμιο επίπεδο καταγράφει η out of home διαφήμιση σε παγκόσμιο επίπεδο, χάρη σε μεγάλο βαθμό στη σημαντική ανάπτυξη που παρατηρείται στην περιφέρεια Ασία-Ειρηνικός (Asia Pacific), που αναδεικνύεται σε όλο και πιο σημαντική περιοχή για το συγκεκριμένο είδος διαφήμισης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία που περιλαμβάνονται σε πρόσφατη μελέτη από τις Magna και Rapport, στην APAC η out of home διαφήμιση κατέγραψε έσοδα ύψους 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων
το 2018. Τόσο η ΕΜΕΑ (Europe, Middle East & Africa) όσο και η Βόρεια Αμερική υπολείπονται σημαντικά σε επίπεδο τζίρων, με τις δικές τους επιδόσεις να ανέρχονται σε 9 δισ. δολάρια και 8 δισ. δολάρια, αντίστοιχα.

Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τρεις χώρες αντιστοιχούν σε πάνω από 52% των εσόδων της συνολικής αγοράς ΟΟΗ σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι ΗΠΑ αποτελούν την αγορά που ξεχωρίζει, καθώς ο συνολικός τζίρος της ΟΟΗ στη χώρα άγγιξε περίπου τα 7,4 δισ. δολάρια το 2018.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η έρευνα προβλέπει πως η παγκόσμια αγορά ΟΟΗ πρόκειται να καταγράψει περαιτέρω ανάπτυξη ύψους 2,8% μέσα στο 2018, αγγίζοντας τα 38 δισ. δολάρια το 2023.
TAGS: Magna Global