To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Όμιλος Σαράντη: Δημιουργεί το νέο τμήμα Group Commercial Excellence στην Διεύθυνση Μarketing

Όμιλος Σαράντη: Δημιουργεί το νέο τμήμα Group Commercial Excellence στην Διεύθυνση Μarketing
Ο Όμιλος Σαράντη, στο πλαίσιο των ενεργειών του για περαιτέρω ανάπτυξη και με στόχο την επίτευξη των μελλοντικών στρατηγικών του σχεδίων, συνεχίζει και επενδύει στην ενίσχυση της οργανωτικής του δομής, προκειμένου να ανταποκριθεί με επιτυχία στις προκλήσεις των αγορών που δραστηριοποιείται.

Σε αυτό το πλαίσιο, ανακοινώνει τη δημιουργία του νέου τμήματος Group Commercial Excellence, το οποίο εντάσσεται στη Διεύθυνση Marketing του Ομίλου. Το νέο αυτό τμήμα έχει ως στόχο την υποστήριξη των εμπορικών πλάνων για οργανική ανάπτυξη, την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εμπορικών ομάδων της Εταιρίας, τη βελτιστοποίηση του κόστους της εμπορικής δραστηριότητας και την εκτέλεση των στρατηγικών εμπορικών πλάνων. Οι κύριες δραστηριότητες του τμήματος, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν: το Revenue Growth Management, το Perfect Store Strategy Implementation, το Route to Market Strategy, καθώς και τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των συστημάτων/εφαρμογών των εμπορικών ομάδων μέσω της τεχνολογίας.

Παράλληλα, ανακοινώνεται ότι ο Κος. Θανάσης Μπέης, μετά από μια πολύ επιτυχημένη πορεία 5 ετών με ιδιαίτερα σημαντική συμβολή στα αποτελέσματα της εταιρίας τόσο σε επίπεδο ανάπτυξης πωλήσεων & μεριδίων αγοράς όσο και σε στρατηγική Customer Development & Commercial transformation μετακινείται από τη θέση του Sales Director Ελλάδος και αναλαμβάνει το ρόλο του Group Commercial Excellence Director, έχοντας ως κύριες προτεραιότητες την εδραίωση και ανάπτυξη του νεοσύστατου τμήματος.

Επιπροσθέτως, στην Διοικητική Ομάδα που είναι υπεύθυνη για την Ελληνική αγορά, εντάχθηκε ο Κος. Γιώργος Παπαγεωργίου, ο οποίος αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Sales Director Ελλάδος. Ο κος. Παπαγεωργίου με σημαντική εμπειρία στον χώρο των καταναλωτικών προϊόντων, θα συμβάλλει στη δημιουργία, την εφαρμογή και την παρακολούθηση της στρατηγικής του πλάνου πωλήσεων για την Ελλάδα, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξη των πελατών και των καναλιών ευθύνης του, σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας.


Οι ανωτέρω αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιουνίου.