PlayStation: Αναζητεί διαφημιστική για την ΕΜΕΑ
Η PlayStation ξεκίνησε την αναζήτηση δημιουργικής εταιρείας, η οποία θα εργαστεί για τη διαφήμισή της σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PlayStation ξεκίνησε την αναζήτηση δημιουργικής εταιρείας, η οποία θα εργαστεί για τη διαφήμισή της σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζοντας τη μακροχρόνια πορεία προσφοράς της στην Ελλάδα και με πίστη στις θεμελιώδεις αξίες της, η FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ υλοποίησε και το 2017 ένα ολιστικό πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της Rascal δίνουν όλες τις λεπτομέρειες για τη νέα καμπάνια του Milko, με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σεβασμό στην ιστορία και το μέγεθος ενός Ιδρύματος που προάγει την επιστημονική έρευνα και μελέτη, την πνευματική και καλλιτεχνική δημιουργία, η Red Design Consultants σχεδίασε την ταυτότητα των Φίλων της Ακαδημίας Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ άθληση και η κοινωνική ευαισθησία «τρέχουν» μαζί στον Stoiximan.gr 13ο Διεθνή Μαραθώνιο «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ», την Κυριακή 1 Απριλίου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζει τις μειώσεις στα έξοδα που αφορούν στο production και στο εταιρικό της ρόστερ η Procter & Gamble, σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Chairman και CEO David Taylor...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πιο νεανικό event επιχειρηματικότητας επιστρέφει για 2η συνεχόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ INGROUP με παρουσία 18 χρόνων στην ελληνική αγορά είναι το νέο μέλος του ESI (European Sales Influence Group) εκπροσωπώντας την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη Συνάντηση Κορυφής διοργάνωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) μεταξύ επιλεγμένων μελών του και του Διευθύνοντος Συμβούλου της ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας GENESIS Pharma και Προέδρου της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, κυρίου Κωνσταντίνου Ευριπίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας που θα χειριστεί τον integrated παγκόσμιο λογαριασμό της, βρίσκεται η Skoda, σε μια εξέλιξη που προκαλεί συναγερμό στις τάξεις της Fallon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένο το ενδιαφέρον και τη φετινή χρονιά από τις επιχειρήσεις για αξιολόγηση και ανάδειξη των υπεύθυνων πρακτικών τους μέσα από τη συμμετοχή τους στο CRI Pass 2017-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ελληνο-Aμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, o Όμιλος Χρηματιστηρίου Αθηνών και η EY ανακοίνωσαν την έμπρακτη υποστήριξή τους προς την ελληνική επιχειρηματικότητα, με την έναρξη του διαγωνισμού «Κάνε την Καινοτομία Πράξη – Make Innovation Work».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory