To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ερχονται απευθείας deals Μέσων-πελατών;

Ερχονται απευθείας deals Μέσων-πελατών;
Ερχονται απευθείας deals Μέσων-πελατών;

Πιο σύνθετες προεκτάσεις μπορεί να έχει, σύμφωνα με έμπειρες πηγές της αγοράς επικοινωνίας, το θέμα που έχει προκύψει ανάμεσα σε τράπεζες και τηλεοπτικά κανάλια, απόρροια του προβλήματος που υφίσταται το τελευταίο διάστημα στις σχέσεις του Alter με τις διαφημιστικές εταιρείες.

Έτσι, δεν διστάζουν να παραδεχτούν πως οι συζητήσεις που γίνονται για τις εγγυητικές των πελατών, δείχνουν πως επίκεινται προσεγγίσεις των Μέσων με τους διαφημιζόμενους πελάτες, ώστε να φτάσουν σε απευθείας deals, χωρίς τη συνδρομή διαφημιστικών εταιρειών!

Αυτή η εξέλιξη, σε περίπτωση που υλοποιηθεί, μπορεί να χαρακτηριστεί καταστροφική για την βαλλόμενη αγορά επικοινωνίας, ωστόσο το γεγονός πως -μέχρι σήμερα τουλάχιστον- οι διαφημιζόμενοι είναι πάντοτε συντεταγμένοι με τους διαφημιστές, φανερώνει πως το συγκεκριμένο σενάριο δύσκολα θα γίνει πραγματικότητα.