To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κρέτσος: Εξυγίανση στον αχανή χώρο του διαδικτύου

Κρέτσος: Εξυγίανση στον αχανή χώρο του διαδικτύου
Βήμα εξυγίανσης στον «αχανή» και ενίοτε ανεξέλεγκτο χώρο του διαδικτύου χαρακτηρίζει το μητρώο επιχειρήσεων ηλεκτρονικών ΜΜΕ (Μητρώο Online Media) ο ΓΓ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος, ο οποίος μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM», ξεκαθάρισε ότι στο εξής δεν πρόκειται να καταλήξουν χρήματα από κρατικές διαφημίσεις σε ανυπόληπτες εταιρείες, ορισμένες από τις οποίες λειτουργούν ακόμα και χωρίς ΑΦΜ.

Ο κ. Κρέτσος, ανέφερε ότι το μητρώο επιχειρήσεων ηλεκτρονικών ΜΜΕ, το οποίο παρουσιάζεται αύριο Τρίτη από τον υπουργό Επικρατείας, Νίκο Παππά, είναι μία πρωτοβουλία που θεσμοθετήθηκε με τον νόμο 4339/1, λειτουργεί ουσιαστικά ως μηχανισμός πιστοποίησης και δίνει κίνητρα στις νόμιμες επιχειρήσεις να ενταχθούν σε αυτό. «Αυτό το οποίο είναι καθαρό, είναι ότι δεν θα επιτρέψουμε τα χρήματα της κρατικής διαφήμισης, δηλαδή τα χρήματα του ελληνικού λαού, να δίνονται σε αγνώστου ταυτότητας παραλήπτες στο διαδίκτυο», τόνισε ο κ. Κρέτσος και έκανε γνωστό ότι η εγγραφή στο μητρώο θα είναι προαιρετική, ενώ προανήγγειλε ότι σε δεύτερη φάση θα υπάρξει και η δυνατότητα ελέγχου μέσων ενημέρωσης που υποκλέπτουν ειδήσεις και τις μεταδίδουν στο διαδίκτυο.

Όπως υπογράμμισε, με την ανεξέλκτη κατάσταση που επικρατεί σήμερα στο διαδίκτυο, θιγόμενη είναι και η ελευθεροτυπία και επεσήμανε ότι μπορεί να υπάρχουν εταιρείες ΜΜΕ που δεν διαθέτουν ούτε καν ΑΦΜ, ότι γίνονται με αυτές συναλλαγές και διαφημιστικές καταχωρήσεις, ενώ ταυτόχρονα σημειώνονται κρούσματα διασποράς ψευδών ειδήσεων και ρητορική μίσους.

«Ελπίζουμε ότι το μητρώο θα είναι και ένα πρώτο βήμα να κάτσουν στο τραπέζι οι αρμόδιοι φορείς, δηλαδή οι επαγγελματικές ενώσεις των δημοσιογράφων, ώστε αυτοί να καθορίσουν ένα νέο κώδικα δεοντολογίας που θα πρέπει να διέπει να το διαδίκτυο», είπε ο κ. Κρέτσος.