To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mόνος στόχος η κορυφή!

Mόνος στόχος η κορυφή!
Mόνος στόχος η κορυφή!

Γράφει o ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Η ανακοίνωση για τη στρατηγική συνεργασία του CNN International Commercial Group με την DPG Digital Media για το λανσάρισμα του CNN.gr ήρθε το καλοκαίρι και κατέδειξε τη σημαντική δυναμική που έχει η εγχώρια online αγορά.

Πλέον η εξελληνισμένη ψηφιακή και mobile εκδοχή της ειδησεογραφίας του CNN είναι επίσημα διαθέσιμη στο ελληνικό κοινό και όπως μας σημειώνει ο Παναγιώτης Μπόμης, Γενικός Διευθυντής του CNN Greece, «το κορυφαίο brand του κόσμου μπορεί να έχει μόνο ένα στόχο: την κορυφή σε όλα τα επίπεδα».

Ακόμη, μας μιλάει για τη συνεργασία των δύο πλευρών, τα νέα στοιχεία που φέρνει όσον αφορά το περιεχόμενο και τις εμπορικές προτάσεις, ενώ φυσικά δεν παραλείπει να αναφερθεί στα πρόσωπα-κλειδιά του εγχειρήματος.

adb: Tο CNN.gr είναι και επίσημα «στον αέρα» του ελληνικού Διαδικτύου. Τι διαφορετικό φέρνει στην onine ενημέρωση στη χώρα μας; Σε τι συνίσταται η πρότασή του στους επισκέπτες/αναγνώστες;

Π. Μ.
Αυτό που θέλουμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας είναι μια μοναδική εμπειρία περιήγησης, κάτι που δεν συνηθίζεται στα ειδησεογραφικά μέσα. Και επειδή το “Content is the King” μπορεί να το έχετε δημοσιεύσει πολλές φορές σαν απόφθεγμα, επιτρέψτε με να το παραφράσω σε “Video Content is the King”. Καθημερινά θα προσφέρουμε πλούσιο και πρωτογενές βιντεοπεριεχόμενο, το οποίο θα βασίζεται σε δικές μας παραγωγές, αλλά και σε αυτές του CNN, για τις οποίες έχουμε την αποκλειστικότητα. Από εκεί και πέρα η εμπειρία του Editor in Chief, του Αντρέα Παναγόπουλου, θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε ρεπορτάζ με αξιοπιστία, διαφάνεια, ακρίβεια, διασταυρωμένες πληροφορίες και ισορροπημένη προσέγγιση, χωρίς εντυπωσιασμούς, με τις απόψεις όλων των πλευρών, με όλες τις πτυχές της είδησης. Με ψυχραιμία και ευαισθησία. Ειδήσεις με άποψη αλλά χωρίς «γραμμή». Ειδήσεις που ενδιαφέρουν την κοινωνία, που επηρεάζουν τη ζωή των πολιτών, που διευρύνουν τους ορίζοντες, που μεταφέρουν συγκλονιστικές εμπειρίες σε όλον τον κόσμο. Ειδήσεις για τους πολίτες του κόσμου, ενός κόσμου που δεν γνωρίζει σύνορα με το Διαδίκτυο, για τους πολίτες του «παγκόσμιου χωριού».

adb: Τι περιλαμβάνει η συνεργασία μεταξύ CNN International Commercial Group και DPG Digital Media; Πώς προέκυψε και τι προσφέρει η κάθε πλευρά; Ποια σχέση θα υπάρχει όσον αφορά το περιεχόμενο;

Π. Μ.
Θα ξεκινήσω από το τελευταίο σκέλος της ερώτησης. Καθημερινά οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν περιεχόμενο του CNN International, προσαρμοσμένο στην ελληνική γλώσσα, είτε αυτό είναι κείμενο είτε video. Αυτό όμως που θα διέπει όλο το περιεχόμενο του CNN Greece είναι ο κανονισμός λειτουργίας και δεοντολογίας του CNN. Τον συγκεκριμένο κανονισμό τον ακολουθούμε σαν «Ευαγγέλιο» και είναι ένας βασικός λόγος για το ποιοτικό περιεχόμενο που προσφέρουμε. Η DPG Digital, αφού κατέκτησε την ελληνική αγορά, έπρεπε να κάνει το επόμενο βήμα. Και αυτό ήταν η συνεργασία με το μεγαλύτερο brand του κόσμου, το CNN. Από την άλλη πλευρά, και το CNN International αναγνώρισε τη θέση της DPG στην ελληνική αγορά και την επέλεξε σαν τον ιδανικό συνεργάτη για τη χώρα μας. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό και το timing που έγινε η συγκεκριμένη συνεργασία, δεδομένου του πολιτικοκοινωνικού περιβάλλοντος που ζούμε.

adb: Πού βάζετε τον πήχυ όσον αφορά την απήχηση του CNN.gr - τόσο μεταξύ των επισκεπτών/αναγνωστών όσο και μεταξύ διαφημιστών και διαφημιζόμενων; Ποιοι είναι οι στόχοι που έχουν τεθεί;

Π. Μ.
Το κορυφαίο brand του κόσμου μπορεί να έχει μόνο ένα στόχο: την κορυφή σε όλα τα επίπεδα.

adb: Θεωρείτε πως ο χώρος των online media στην Ελλάδα διαθέτει προοπτικές ανάπτυξης; Ποια είναι η εικόνα ειδικά στο χώρο της ενημέρωσης;

Π. Μ.
Ναι, υπάρχει προοπτική. Επιτρέψτε μου να σας μεταφέρω από την εμπειρία μου -τόσο από την προηγούμενη συνεργασία μου με την TIME inc όσο και από τη σημερινή με την Turner- πως το ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα έχει αξιοζήλευτους ανθρώπους και στελέχη, κάτι που αναγνωρίζεται και στο εξωτερικό. Η διεισδυτικότητα του Διαδικτύου αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και η μέρα που για το «δελτίο ειδήσεων» θα ανοίγεις οποιαδήποτε άλλη συσκευή εκτός της τηλεόρασης ίσως δεν είναι τόσο μακριά.

adb: Σε εμπορικό επίπεδο θα προσφέρει κάτι διαφορετικό σε brands και διαφημιζόμενους το CNN.gr όσον αφορά τα formats και τις δυνατότητες;

Π. Μ.
Φυσικά και αυτό θα είναι η ειδοποιός διαφορά μας. Υπάρχει μια εντυπωσιακή βεντάλια: από instream advertising και custom reach media μέχρι τις υπηρεσίες για το mobile και το native advertising. Το σημαντικότερο όμως για τον διαφημιζόμενο είναι το περιβάλλον, που αυτό το εξασφαλίζει το brand του CNN.

adb: Θα μπορούσε το CNN να αποκτήσει παρουσία και στην ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα μέσα από τη συνεργασία με την DPG;

Π. Μ.
Είμαστε online μόλις κάποιες… ώρες. Ποτέ δεν ξέρεις το μέλλον τι μπορεί να φέρει!

Οι άνθρωποι του CNN Greece

adb: Ποιοι είναι οι άνθρωποι του CNN.gr; Ποιοι έχουν αναλάβει τη λειτουργία του;

Π.Μ.:
Οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από το CNN Greece, τους οποίους και θέλω να ευχαριστήσω για τη μέχρι τώρα συνεργασία μας, είναι οι εξής: Editor In Chief ο Ανδρέας Παναγόπουλος, ο οποίος δημοσιογραφεί από το 1990 και έχει αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία σχεδόν σε μια σειρά από ρεπορτάζ «πρώτης γραμμής» (ελεύθερο, πολεμικό, οικονομικό, πολιτικό). Έχει διατελέσει Διευθυντής Ειδήσεων στον ΑΝΤ1 ΤV από το 2009 έως το 2015, ενώ από τον Νοέμβριο του 2014 είναι υποψήφιος Διδάκτωρ στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ, με το αντικείμενο της διατριβής του να αφορά στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες στην Ελλάδα και τις μετρήσεις επισκεψιμότητας. Επιπλέον, χρέη συμβούλου έκδοσης του CNN.gr, θα εκτελεί η Μαρία Καρχιλάκη.

Ο Τάσος Οικονόμου, επί μία δεκαετία Διευθυντής Σύνταξης της ψηφιακής έκδοσης της «Καθημερινής», αποτελεί τον Deputy Chief Editor του CNN.gr, ενώ την επιμέλεια του οικονομικού ρεπορτάζ αναλαμβάνει ο Θανάσης Κουκάκης, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα, έχοντας εργαστεί στο παρελθόν στις έντυπες εκδόσεις των εφημερίδων «Τα Νέα», «Το Βήμα», «Εστία», αλλά και στο οικονομικό ρεπορτάζ της ιστοσελίδας, in.gr.

Επιτελικό ρόλο αναλαμβάνει ο Λουκάς Καρνής, ως Page Editor της ελληνικής έκδοσης του CNN.gr. Ο κ. Καρνής προέρχεται από το χώρο του περιοδικού Τύπου, έχοντας στο παρελθόν παράσχει τις δημοσιογραφικές του υπηρεσίες στο “Status”, σε εκδόσεις και ένθετα της «Καθημερινής», αλλά και ως Διευθυντής Σύνταξης στην ελληνική έκδοση του “Esquire”. Στη δημοσιογραφική ομάδα του CNN.gr προστίθεται και η Βούλα Κεχαγιά, αναλαμβάνοντας το ρόλο της πολιτικής ανταποκρίτριας με πολυετή πείρα στο πολιτικό ρεπορτάζ σε Μέσα όπως «Τα Νέα», η ΕΡΤ, ο «Αγγελιοφόρος» και το Mega Channel.

Επικεφαλής του αθλητικού ρεπορτάζ τοποθετείται ο Μιχάλης Τσώχος, ο οποίος από το 1991 εργάζεται ως παρουσιαστής και σχολιαστής αθλητικών εκπομπών, ραδιοφωνικός παραγωγός και αρθρογράφος. Αποτελεί τη «φωνή» του UEFA Champions League και Europa League στην Ελλάδα, ενώ έχει καλύψει δημοσιογραφικά τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα της εικοσαετίας, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες, τα Παγκόσμια Κύπελλα Ποδοσφαίρου κ.ά.