To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι προθέσεις των τραπεζών για τις επιταγές

Οι προθέσεις των τραπεζών για τις επιταγές
Οι προθέσεις των τραπεζών για τις επιταγές

Μπορεί η αρχική συνάντηση της 5μελούς επιτροπής των διαφημιστικών εταιρειών με τους εκπροσώπους της Ένωσης Τραπεζών, με αντίκείμενο τις \"τοξικές\" επιταγές του Alter, να πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα στα τέλη Μαΐου και η πλευρά των Τραπεζών να παρουσιαζόταν θετική στην περίπτωση μετάθεσης των σχετικών επιταγών για το τέλος Ιουλίου, ωστόσο νεότερες πληροφορίες διαφοροποιούν το σκηνικό.

Συγκεκριμένα, πηγές αναφέρουν πως οι Τράπεζες στο σύνολό τους δεν είναι πρόθυμες να συναινέσουν στο ανανεωμένο αίτημα των διαφημιστικών για τη μεταφορά των επιταγών στο τέλος Σεπτεμβρίου, ωστόσο η καθεμία ξεχωριστά, μπορεί να καθίσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και να συζητήσει, υπό όρους, την αποδοχή του. Σε αυτό το πλαίσιο, ορισμένες διαφημιστικές εταιρείες ξεκίνησαν συζητήσεις κι επαφές με τραπεζίτες, κάποιοι εκ των οποίων φάνηκαν λογικοί και πρόθυμοι να συνεργαστούν, ωστόσο κάποιοι άλλοι ήταν δύστροποι και σκληροί στη διαπραγμάτευση.

Αυτό πάντως που χρειάζεται να αντιληφθούν όλες οι πλευρές, ειδικά μάλιστα σε περίοδο έντονης κρίσης, είναι πως χρειάζεται καλή συνεργασία και αμοιβαία συνεννόηση, καθώς η διάθεση που δείχνει μόνο η πλευρά των διαφημιστικών να βρεθεί μια άκρη, δεν αρκεί. Και φυσικά αυτό, μπορεί να επηρεάσει άμεσα και τις σχέσεις με την... μετακινούμενη \"περιουσία\" τους, που είναι οι πελάτες τους.

Νεότερες εξελίξεις επί του θέματος, αναμένονται στη νέα συνάντηση εκπροσώπων των διαφημιστικών με τους τραπεζικούς, στα μέσα Ιουνίου.