To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Η Omnicom κερδισμένη στην Αμερική

P&G: Η Omnicom κερδισμένη στην Αμερική
P&G: Η Omnicom κερδισμένη στην Αμερική

Από εκεί και πέρα, η Carat (Dentsu Aegis) θα είναι υπεύθυνη για το 1/3 του λογαριασμού, ενώ η Starcom Mediavest Group (Publicis) που αποτελούσε μέχρι πρότινος τη βασική συνεργάτιδα, θα διατηρήσει τον έλεγχο σε ορισμένα brands. Επιπρόσθετα, η P&G θα μοιράσει τον λογιαριασμό της ανά κατηγορία στη συγκεκριμένη αγορά.

Το δίκτυο της Omnicom ήταν πρωτοεμφανιζόμενο στην αναθεώρηση της FMCG εταιρείας για τις αγορές Ηνωμένων Πολιτειών, Καναδά και Πουέρτο Ρίκο, ενώ η ομάδα εταιρειών που \"κατέβασε\" στον διαγωνισμό, τέθηκε αντιμέτωπη με τις Carat, SMG και Mediacom (WPP). Επικεφαλής του δικτύου στη διαδικασία ήταν ο Scott Hagerdonn, που αποτελεί CEO του τεχνολογικού κόμβου Annalect. Επιπλέον, σημαντικό ρόλο στη νίκη της Omnicom, έπαιξε ο Daryl Simm, ένα παλιό στέλεχος της P&G που ανέλαβε πέρσι καθήκοντα global CEO στο Omnicom Media Group.

Σημειώνεται πως το 2014 η Procter ξόδεψε 2,66 δισεκατομμύρια δολάρια για μετρήσιμα μέσα στις Ηνωμένες Πολιτείες (σύμφωνα με την Kantar Media), ποσό που ήταν μειωμένο από τα 3,47 δισ. του 2013. Φέτος, το ποσό αυτό θα είναι ακόμα μικρότερο, έπειτα από το \"ξεφόρτωμα\" των brands ομορφιάς στην Coty, για τα οποία η εταιρεία ξόδευε (μαζί με τη Duracell) περί τα 350 εκατομμύρια.