Στην THE KOMPANY η συνολική επικοινωνία των MAD Video Music Awards 2024 από την ΔΕΗ
O μεγαλύτερος μουσικός θεσμός στην Ελλάδα, φέτος συμπληρώνει 21 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO μεγαλύτερος μουσικός θεσμός στην Ελλάδα, φέτος συμπληρώνει 21 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμβουλος επικοινωνίας μετά από κλειστό spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύει την παροχή ολιστικών υπηρεσιών επικοινωνίας προς υφιστάμενους αλλά και νέους πελάτες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επίσημη πρόσκληση της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών/Πόρτα Ανοιχτή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ THE KOMPANY ανέλαβε την επιμέλεια της διοργάνωσης της επίσημης παρουσίασης της σειράς, καθώς επίσης και τη διαχείριση της συνολικής της δημοσιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMετά τις πρόσφατες εκλογές που έγιναν στο Λονδίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαχείριση του γραφείου τύπου και συμβουλευτική υποστήριξη για θέματα επικοινωνίας και εξωστρέφειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη περίπτωση του Εμπίντ όπως είπε έχει πρόβλημα με την αριστερή πλευρά του προσώπου του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα το AGORA – 2nd Corporate Affairs Forum 2024, στο οποίο συμμετείχαν επαγγελματίες Εταιρικών Υποθέσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κ. Μαρίζα Πετράκου, εξαιρετική, ιδιαίτερα πετυχημένη συνεργάτιδα του ειδικού Τύπου από τα παλιά, στο τιμόνι της επικοινωνίας για την Kosmocar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ιδέα της μη τυπικής αριστείας, μια ολιστική προσέγγιση για το ταλέντο και την ηγεσία, παρουσίασε η SOCIALDOO στο DEF
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory