
H ομάδα εθελοντών της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ αναλαμβάνει δράση για το περιβάλλον
Πρόγραμμα Εθελοντικών Δράσεων «Μαζί κάνουμε καλό!» της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, για την προστασία του φυσικού πλούτου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόγραμμα Εθελοντικών Δράσεων «Μαζί κάνουμε καλό!» της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, για την προστασία του φυσικού πλούτου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εταιρική της επικοινωνία ύστερα από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της HAVAS COMMERCE για την ελληνική αγορα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βιωσιμότητα βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία παρουσίασε την Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάπτυξη του brand identity του Sports Hall του ΟAKA Basketball Arena
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός η αγορά φαρμάκων και αποπαρασιτικών για τα ζώα που φιλοξενεί το καταφύγιο καθώς και κοινές καμπάνιες ενημέρωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θεσμός συνδέει την ακαδημαϊκή έρευνα με την αγορά και τη Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθοριστική η συμβολή της Ελλάδας στην προστασία της διανοητικής ιδιοκτησίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμά του φεστιβάλ με Hall, Παπανικολάου, Blossomgame, Μπουρούση και Λαρεντζάκη να ενισχύουν εντυπωσιακά το ρόστερ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ32 χρόνια Τράπεζα Αίματος Εργαζόμενων της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. και συνεχίζουμε δυναμικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον κλάδο των εταιρικών υποθέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory