Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος στήριξε για 3η χρονιά τον Open Door Run
Σκοπός ήταν να ενισχυθεί το Κέντρο Ημέρας Ενηλίκων της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών με τα έσοδα του αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός ήταν να ενισχυθεί το Κέντρο Ημέρας Ενηλίκων της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών με τα έσοδα του αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο “Business and Management Schools for Shaping Inclusive and Diverse Workplaces”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εταιρική επικοινωνία, τη λειτουργία Γραφείου Τύπου, το πρόγραμμα Media Relations και άλλες υπηρεσίες επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τον GWP-Med.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Socialab Group ενισχύει την ηγετική του θέση στο Digital Marketing με τη στρατηγική εξαγορά του Ε-Commerce - Performance Marketing Agency.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ8 ελληνικές συμμετοχές στο τελικό στάδιο του διεθνούς φεστιβάλ διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ ήταν χορηγός υδροδοσίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ηλικιωμένων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Συμβολικός Αγώνας Δρόμου & Περίπατος Greece Race for the Cure ενάντια στον καρκίνο του μαστού πραγματοποιείται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη διαχείριση των Social Media της κορυφαίας εταιρείας ταχυμεταφορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory