Εμπίντ: Αποκάλυψε ότι πάσχει από πάρεση προσωπικού νεύρου
Στη περίπτωση του Εμπίντ όπως είπε έχει πρόβλημα με την αριστερή πλευρά του προσώπου του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη περίπτωση του Εμπίντ όπως είπε έχει πρόβλημα με την αριστερή πλευρά του προσώπου του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα το AGORA – 2nd Corporate Affairs Forum 2024, στο οποίο συμμετείχαν επαγγελματίες Εταιρικών Υποθέσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κ. Μαρίζα Πετράκου, εξαιρετική, ιδιαίτερα πετυχημένη συνεργάτιδα του ειδικού Τύπου από τα παλιά, στο τιμόνι της επικοινωνίας για την Kosmocar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ιδέα της μη τυπικής αριστείας, μια ολιστική προσέγγιση για το ταλέντο και την ηγεσία, παρουσίασε η SOCIALDOO στο DEF
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπηρεσίες Brand & Corporate Communications, Event Management και συντονισμός του Γραφείου Τύπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επόμενη βραδιά “Side by Side” στο εστιατόριο zohόs, θα πραγματοποιηθεί μέσα στον Μάϊο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρασκευή 26, Σάββατο 27 και Κυριακή 28 Απριλίου στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα ηγηθεί του σχεδιασμού και της υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής για το cluster της Νοτιοανατολικής Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEταιρική επικοινωνία και social media για το brand που γιορτάζει 45 χρόνια πορείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει αναλάβει την επικοινωνία από το 2019, όταν το brand έφθασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικοινωνιακή στρατηγική, γραφείο τύπου και σχέσεις με ΜΜΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEταιρική επικοινωνία και PR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory