To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Με το τριφύλλι στην καρδιά

Με το τριφύλλι στην καρδιά
Με μια καμπάνια που συγκινεί κάθε υποστηρικτή του και με το σλόγκαν «Έλα να φτιάξουμε τη νέα Λεωφόρο», ο Παναθηναϊκός καλεί τους φιλάθλους του να συνδράμουν στην προσπάθεια για την ανανέωση της ιστορικής έδρας της ομάδας.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Μια σημαντική εκστρατεία με στόχο την ανακατασκευή και τον εκσυγχρονισμό του ιστορικού γηπέδου της ομάδας στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, πραγματοποιεί αυτό το διάστημα ο Παναθηναϊκός και την υποστηρίζει επικοινωνιακά με μια καμπάνια που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά από ανθρώπους «πράσινων πεποιθήσεων» και απευθύνεται σε όσους αγαπάνε το «τριφύλλι». Η Σελήνη Ευθυμίου, Διευθύντρια Marketing της ΠΑΕ, και ο Θανάσης Παπαθανασίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Frank & Fame, μας μιλούν για την εκστρατεία αυτή.

adb: Ο Παναθηναϊκός έχει ξεκινήσει μια «πράσινη σταυροφορία» προκειμένου η ομάδα να αποκτήσει το νέο, σύγχρονο γήπεδο που του αξίζει. Πώς μπορούν να συμμετάσχουν οι φίλαθλοι σε αυτήν; Πώς μπορούν να γίνουν χορηγοί γηπέδου, σε ποιες κατηγορίες και με ποια οφέλη;

Σελήνη Ευθυμίου:
Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε εργαλεία μέσα από την καμπάνια μας με σλόγκαν το «έλα να φτιάξουμε τη νέα Λεωφόρο», ώστε να μπορέσουμε να διευκολύνουμε τη συμμετοχή όλων των φιλάθλων μέσα από διαφορετικές κλίμακες με πολλαπλά οφέλη και ευκαιρίες πληρωμής. Έτσι, κανείς μπορεί να γίνει μέλος στην Παναθηναϊκή Συμμαχία και χορηγός γηπέδου ξεκινώντας μόλις με 20 ευρώ, επιλέγοντας μία από τις παρακάτω κατηγορίες χορηγικών πακέτων:
• Ε-MEMBER ΧΟΡΗΓΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, με 20€
• BASIC ΧΟΡΗΓΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, με 50€
• SILVER ΧΟΡΗΓΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, με 250€
• GOLD ΧΟΡΗΓΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, με 550€
• GOLD PLUS ΧΟΡΗΓΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, με 600€
• DIAMOND ΧΟΡΗΓΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, με 1.200€
• DIAMOND PLUS ΧΟΡΗΓΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, με 1.500€ στη νέα εξέδρα
• VIP XΟΡΗΓΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, με 4.000€
• VIP PLUS XΟΡΗΓΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ, με 3.000€ στη νέα εξέδρα

Όλες οι κατηγορίες, από Basic έως VIP Plus Χορηγός Γηπέδου, απολαμβάνουν τα δικαιώματα του τακτικού μέλους. Ως χορηγός γηπέδου ο φίλαθλος αποκτά μια σειρά από προνόμια ανάλογα με το πακέτο, από: προτεραιότητα στην αγορά εισιτηρίων, κληρώσεις με δώρα, εκπτώσεις και προσφορές σε συνεργαζόμενες εταιρείες, έως και τη δυνατότητα στάθμευσης κοντά στο γήπεδο, ενώ από την κατηγορία Silver Χορηγός γηπέδου και πάνω συμπεριλαμβάνεται και εισιτήριο διαρκείας, με τη δυνατότητα για τον φίλαθλο να δει το όνομά του χαραγμένο στο κάθισμά του ως χορηγός γηπέδου.

adb: Πώς προέκυψε η σκέψη να δοθεί το όνομα όσων αγοράσουν τα χορηγικά πακέτα στη θέση τους;

Σ.Ε.:
Οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού είναι ουσιαστικά η ψυχή του γηπέδου. Η δική τους ενέργεια βρίσκεται συγκεντρωμένη από γενιά σε γενιά μέσα σε αυτό το ιστορικό γήπεδο μέσα από τα αμέτρητα ντέρμπι, τις νίκες και τις ήττες, τις μεγάλες ανατροπές. Υπήρχε λοιπόν η ανάγκη να αποτυπωθεί η άρρηκτη σχέση ανάμεσα στην ομάδα και τους φιλάθλους της, αλλά και να τιμήσουμε τη συμμετοχή τους στο νέο όραμα, με κάποιο τρόπο, μέσα στη νέα Λεωφόρο. Υπάρχουν επιτυχημένα case studies του sports marketing, όπως αυτό όπου στο γήπεδο Emirates της Άρσεναλ έχουν τοποθετηθεί τουβλάκια με το όνομα των φιλάθλων. Κάναμε μια εσωτερική έρευνα και είδαμε ότι η παραμετροποίηση της ιδέας στο να δει ο φίλαθλος το όνομά του στο κάθισμά του, βρίσκει ανταπόκριση και έτσι υιοθετήσαμε την ιδέα.

adb: Στο πλαίσιο της μεγάλης προσπάθειας, «τρέχει» και σχετική καμπάνια με την υπογραφή της Frank & Fame. Ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει και σε ποιες πλατφόρμες έχει παρουσία;

Θανάσης Παπαθανασίου:
H καμπάνια που δημιουργήσαμε στη Frank and Fame, περι-
λαμβάνει μια ταινία 50", καταχωρίσεις Τύπου και Ιnternet banners. H ταινία έχει σκοπό να ενεργοποιήσει το συναίσθημα των φίλων του Παναθηναϊκού. Τα υπόλοιπα μέσα δίνουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και παραπέμπουν στο site της ομάδας για την απόκτηση των χορηγικών πακέτων.

adb: Πώς καταλήξατε στο σλόγκαν της καμπάνιας αλλά και στη γενικότερη επικοινωνιακή προσέγγιση;

Θ.Π.:
Αρχικά είχαμε δύο σλόγκαν: «Έλα να σηκώσουμε το σπίτι μας στα αστέρια» (από το σύνθημα «Στ’ αστέρια θέλω γήπεδο») και «Έλα να φτιάξουμε τη νέα Λεωφόρο». Προτιμήθηκε το δεύτερο, γιατί εμπεριείχε τη λέξη «λεωφόρος» και ήταν πιο άμεσο. Στην ταινία εικονογραφούμε τον μέσο Παναθηναϊκό φίλαθλο. Τον κάνουμε να θυμηθεί τα συναισθήματα που του έχει δημιουργήσει η σχέση του με την ομάδα και του υπενθυμίζουμε ιστορικές στιγμές του συλλόγου: το γκολ του Καμάρα με τον Ερυθρό Αστέρα, το γκολ του Βαζέχα στο Άμστερνταμ, τη χαμένη ευκαιρία του Βλάοβιτς στη Βαρκελώνη (γνήσια παναθηναϊκή στιγμή) στο κύπελλο του ’14, τα «όλε» του 2001-2002, τη θύρα 13, τους πανηγυρισμούς του Καραγκούνη, της τελευταίας σημαίας του συλλόγου. Στη συνέχεια, με 3d μεταμορφώνουμε το γήπεδο για να γίνει απτό το όραμα. Ο σκηνοθέτης Μιχάλης Μπέκος νομίζω κατάφερε να συλλάβει ατόφιο το συναίσθημα της ενδοσκόπησης του πρωταγωνιστή.

adb: Υπήρχαν κάποιες προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή της ταινίας, που περιλαμβάνει και πλάνα από drone;

Θ.Π.:
Το πιο δύσκολο σε αυτήν την ταινία ήταν να βρεθεί ο σωστός πρωταγωνιστής. Θέλαμε ένα πρόσωπο που να μπορεί να επικοινωνεί πάθος, αλλά θέλαμε να έχει ευγενική φυσιογνωμία, όπως θεωρούμε ότι είναι ο αντιπροσωπευτικός τύπος φιλάθλου του Παναθηναϊκού. Παθιασμένος με την ομάδα, αλλά και gentleman. Επιπρόσθετα, έπρεπε να είναι οπωσδήποτε Παναθηναϊκός, γιατί αν δεν ήταν, κινδυνεύαμε να εκτεθούμε σε μια εποχή όπου τίποτε δεν μένει κρυφό. Έτσι, ο casting director πρώτα ρώταγε τι ομάδα είσαι και μετά καλούσε για casting. Επιλέξαμε τον Γιώργο Παναγιωτόπουλο λόγω φυσιογνωμίας, ο οποίος όταν διάβασε για πρώτη φορά στο γύρισμα το κείμενο, συγκινήθηκε, γιατί όχι μόνο ήταν Παναθηναϊκός, αλλά έπαιζε στις παιδικές ομάδες. Τότε σιγουρευτήκαμε ότι είχαμε κάνει τη σωστή επιλογή. Μεγάλη πρόκληση ήταν επίσης τα 3d, που έπρεπε να πατήσουν πάνω στη σημερινή εικόνα του γηπέδου, αλλά να είναι και πιστά στο αρχιτεκτονικό σχέδιο. Αυτό που βλέπετε στην ταινία είναι όπως ακριβώς θα είναι η νέα Λεωφόρος. Κάναμε και ένα πλάνο με drone που πετούσε πάνω από τη... ΓΑΔΑ. Το κάναμε, για να φανεί και το εξωτερικό περίβλημα, αλλά και για να φανεί η σχέση του γηπέδου με την πόλη. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η ηχητική υπόκρουση που έγινε από τους Rabbeats, Kυριάκο Μουστάκα και Στράτο Διαμαντή, η οποία έγινε τρεις φορές μέχρι να έχουμε μια σύνθεση βασισμένη στα ηχητικά εφέ που δημιουργούσαν το συναίσθημα που θέλαμε. Τα συνθήματα που ακούγονται είναι πραγματικά, από τη θύρα 13. Τέλος, θέλω να αναφέρω ότι μια ιδιομορφία της δουλειάς ήταν η απαίτησή μας να είναι όλοι οι συντελεστές της TopCut-Modiano Παναθηναϊκοί. Οπότε την υπόθεση ανέλαβε δικαιωματικά ο Μίκης Modiano, καθώς ήταν στις κερκίδες του Γουέμπλεϊ το ’71!

adb: Στο πλαίσιο της καμπάνιας, υπήρξε και σπονδυλωτό αφιέρωμα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Τι ακριβώς περιελάμβανε;

Σ.Ε.:
Το αφιέρωμα που προβλήθηκε από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ με παρουσιαστές τον Δημήτρη Ουγγαρέζο και τη Χριστίνα Βραχάλη, ήταν ένα σπονδυλωτό Live show, μια «τηλεοπτική γιορτή», αφιερωμένη στην ιστορία του συλλόγου, αλλά και στα σχέδια για την επόμενη μέρα. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής οι τηλεθεατές είδαν σπάνια ντοκουμέντα από την υπερ-εκατονταετή πορεία της ομάδας, μέσα από μια σειρά συγκινητικών βίντεο, που αφηγήθηκε ο Αιμίλιος Χειλάκης και σκηνοθέτησε ο Ηλίας Γιαννακάκης. Παράλληλα, άκουσαν μαρτυρίες και αφηγήσεις από τους μύθους του Παναθηναϊκού, αλλά και τους σημερινούς άξιους συνεχιστές της ιστορίας. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής θυμηθήκαμε το Γουέμπλεϊ, το Άμστερνταμ, το Μιλάνο, αλλά και το Τορίνο, ενώ παράλληλα προβάλλαμε το όραμα για τη νέα εποχή της ομάδας και τα σχέδια για τη νέα Λεωφόρο. Στο στούντιο βρέθηκαν πολλοί παλιοί αλλά και σύγχρονοι ήρωες, όπως ο Δομάζος, ο Αντωνιάδης, ο Σαραβάκος, ο Καμάρας, ο Κωνσταντίνου, ο Μπεργκ, ο Ζέκα και ο Ρότσα. Αλλά και πολλοί φίλαθλοι τραγουδιστές, ηθοποιοί, δημοσιογράφοι και άνθρωποι του πνεύματος, που ποτέ δεν έλειψαν από τις κερκίδες της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Τον παλμό στις κερκίδες έδιναν διαρκώς τα νέα ταλέντα από τις Σχολές Ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού, ενώ στον αέρα παρεμβάλλονταν live και μαγνητοσκοπημένες συνδέσεις από τη Λεωφόρο και από τα clubs της ομάδας στο εξωτερικό. Το κοινό αγκάλιασε την εκπομπή, εντός και εκτός Ελλάδας, και συσπειρώθηκε για να στηρίξει την ανακατασκευή, συγκεντρώνοντας για τη δράση χορηγίας του γηπέδου ένα σύνολο προσφορών αξίας 1,538,900 ευρώ. Ποσό, που προσδοκούμε να αυξηθεί κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, που συνεχίζεται με δεύτερο κύμα επικοινωνίας, που περιλαμβάνει την ενεργοποίηση των 11 πρεσβευτών μας, ιστορικών στελεχών και ζωντανών μύθων της ομάδας μας, με κύμα publicity και νέα σειρά τηλεοπτικών σποτ.




adb: Μπορείτε να μας δώσετε ένα χρονοδιάγραμμα σχετικά με τις εργασίες στο γήπεδο;

Σ.Ε.:
Η ανακατασκευή του νέου γηπέδου σχεδιάζεται να γίνει σε δύο φάσεις και θα προσφέρει σταδιακά ολική αναμόρφωση τόσο της εξωτερικής όσο και της εσωτερικής όψης, δημιουργώντας μια νέα ταυτότητα για τη Λεωφόρο, με σύγχρονο σχεδιασμό, λειτουργικότητα και ασφάλεια για όλους. Επιγραμματικά, η Α΄ φάση - Καλοκαίρι 2016 σχεδιάζεται να περιλαμβάνει:
• 14 υπερσύγχρονες σουίτες με ανεμπόδιστη θέα και σύγχρονο σχεδιασμό
• Νέα κερκίδα 2.200 θέσεων (από την πλευρά της οδού Τσόχα) με ανεμπόδιστη ορατότητα αγωνιστικού χώρου
• 2 πύργους 3 επιπέδων στα κόρνερ του γηπέδου (από την πλευρά της οδού Τσόχα)
• Σταδιακή ανακαίνιση γηπέδου με νέες κερκίδες, νέα καθίσματα, νέους υποστηρικτικούς και κοινόχρηστους χώρους και θέσεις ΑΜΕΑ.
Η Β ΄φάση - Καλοκαίρι 2017 σχεδιάζεται να περιλαμβάνει:
• Μία ακόμα νέα κερκίδα 2.600 θέσεων (από την πλευρά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας)
• Δύο ακόμα πύργους 3 επιπέδων στα κόρνερ του γηπέδου, με εγγύτητα και θέα στον αγωνιστικό χώρο.
• Έναν πολυχώρο 500 τ.μ. πολλαπλών χρήσεων, όπου σχεδιάζεται να φιλοξενηθούν ένα εστιατόριο-café με θέα σε όλη την πόλη, το Μουσείο Παναθηναϊκού και το Κέντρο Τύπου
• Νέα στέγαστρα και νέο φωτισμό κατά μήκος των νέων κερκίδων
• Τέλος, την ολική αναμόρφωση της εξωτερικής όψης μέσα από ένα φωτεινό, μεταλλικό πλέγμα, που θα δώσει νέα ταυτότητα στο γήπεδο αλλά και στην περιοχή, δημιουρ- γώντας έναν πόλο έλξης ανοικτό στους φιλάθλους, στην πόλη και τους κατοίκους της.

adb: Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής τόσο για την καμπάνια όσο και για την προσπάθεια να ανακατασκευαστεί το γήπεδο;

ΣΕ:
Υπάρχει ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση στα σχέδιά μας συνολικά και ειδικότερα για το γεγονός ότι επιδιώκουμε να ανακατασκευάσουμε το γήπεδό μας σύμφωνα με τις σύγ- χρονες ανάγκες της ομάδας αλλά παράλληλα διατηρώντας το πνεύμα του ιστορικού γηπέδου. Όλοι συμφωνούν ότι στον Παναθηναϊκό αξίζει ένα μεγάλο, σύγχρονο και όμορφο γήπεδο στην καρδιά της Αθήνας. Είναι άλλωστε μια διεθνής τάση το γήπεδο να επιστρέφει στην πόλη. Πλέον οι μεγάλες ομάδες, όπως οι Liverpool, Tottenham, Everton, Barcelona, εκσυγχρονίζουν και ανακατασκευάζουν τα γήπεδά τους, την έδρα τους, τον τόπο που έχουν γεννηθεί. Είναι, λοιπόν, καθήκον μας να φτιάξουμε ξανά και το δικό μας σπίτι, και αυτό είναι ένα σχέδιο κοινά αποδεκτό. Στο πλαίσιο αυτό, καλούμε τους φιλάθλους να στηρίξουν τα σχέδιά μας και ήδη έχουν συγκεντρωθεί τα πρώτα χρήματα, τα οποία προσδοκούμε να αυξηθούν κατά τη διάρκεια της καμπάνιας. Όπως γνωρίζετε, δεν ζητάμε χρηματοδότηση από το κράτος -αν εγκριθούν τα χρήματα της περιφέρειας, είναι προφανώς καλοδεχούμενα- ωστόσο προσπαθούμε να ξεκινήσουμε με τις δικές μας δυνάμεις, μέσα από τα χορηγικά πακέτα που απευθύνονται στους φιλάθλους, αλλά και τα corporate πακέτα που απευθύνονται στον εμπορικό κλάδο, με ειδικά σχεδιασμένες παροχές. Τόσο λοιπόν από την ανταπόκριση του κοινού όσο και από τα αποτελέσματα που πήραμε μέσα από ποσοτική και ποιοτική έρευνα που διεξαγάγαμε πρόσφατα, φαίνεται ότι οι φίλαθλοι της ομάδας είναι ιδιαίτερα θετικοί στην ανακατασκευή του γηπέδου, γιατί είναι συναισθηματικά δεμένοι με το χώρο και γιατί θέλουν ένα αναβαθμισμένο γήπεδο για την ομάδα τους στη νέα εποχή. Περισσότερα για τα σχέδια ανακατασκευής του γηπέδου και την καμπάνια συμμετοχής στο www.nealeoforos.gr.