To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Most shared η διαφήμιση της Nike για το Euro

Most shared η διαφήμιση της Nike για το Euro
Η Nike βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης με τις most shared video διαφημίσεις από το Euro 2016, καθώς συγκέντρωσε τα πενταπλάσια, σχεδόν, shares από τη δεύτερη Volvo.

Συγκεκριμένα, το σποτ της μάρκας αθλητικών με τίτλο "The Switch", με πρωταγωνιστή τον Cristiano Ronaldo, έγινε share 300.000 φορές από τη στιγμή που κυκλοφόρησε, στις 9 Ιουνίου, σύμφωνα με τους αναλυτές της Unruly.

Από την άλλη, η διαφήμιση με τίτλο "Prologue" της Volvo και πρωταγωνιστή τον Zlatan Ibrahimovic ήρθε δεύτερη με 60.000 shares. "Αυτό που ξεχώρισε τη διαφήμιση της Nike, ήταν το βάθος των συναισθημάτων που προκάλεσε, όπως ενθουσιασμός, έμπνευση, ευτυχία" ανέφερε σχετικά ο director of insight της Unruly, Ian Forrester.

Από εκεί και πέρα, το 35% των καταναλωτών που παρακολούθησαν τη διαφήμιση, υποστήριξαν πως θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα για τη δημιουργία της (το υψηλότερο ποσοστό από όλες τις διαφημίσεις που ελέγχθηκαν), ενώ το 34% σημείωσε πως θα ενδιαφερόταν να αγοράσει τα προϊόντα που παρουσιάστηκαν σε αυτή.

Η Carlsberg ήταν ο μοναδικός επίσημος χορηγός του Euro 2016 που πήρε θέση στο Top 10 των most shared διαφημίσεων, καθώς βρέθηκε στην 6η θέση, ενώ η Mars βρέθηκε στην 5η θέση με το "Believe" σποτ, που αφορούσε στην Εθνική Αγγλίας.