To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Bold και Foss για το 57ο Διεθνές Φ.Κ.Θ.

Bold και Foss για το 57ο Διεθνές Φ.Κ.Θ.
Με ένα τρίπτυχο-παρωδία γνωστών κινηματογραφικών ταινιών η Bold Ogilvy (ιδέα) και η Foss (υλοποίηση) διαφήμισαν το 57ο Διεθνές Φ.Κ.Θ.

Οι σκηνές αναφοράς είναι από τοις ταινίες Pulp Fiction, Βασικό ένστικτο και Τελευταία έξοδος Ρίτα Χέιγουορθ, τόσο γνωστές, ώστε η επανάληψή τους να μην έχει καμία πρωτοτυπία. Εξ ου και το θέμα της καμπάνιας «GET NEW IDEAS». Νέες ιδέες, ασφαλώς από τις νέες ταινίες που παρουσιάζονται στο Φεστιβάλ.

Η δημιουργική ομάδα της Bold Ogilvy είναι του Βαγγέλη Τόλια, με τον Αχιλλέα Παπαδόπουλο και τη Μυρτώ Πολίτη, ενώ η δεξιοτεχνική σκηνοθεσία είναι του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου (γνωστός από την μεγάλη επιτυχία του, Suntan).

Αξιοσημείωτο πως οι τρεις ταινίες είχαν και παρουσία σε διεθνή Μέσα (TV5, Euronews) και απέσπασαν εγκωμιαστικά σχόλια.
TAGS: Foss, Bold Ogilvy