To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δημιουργία της Adel S&S για την Ελλάδα

Δημιουργία της Adel S&S για την Ελλάδα
Δημιουργία της Adel S&S για την Ελλάδα

Η απάντηση της Adel Saatchi & Saatchi σε αυτή την «πρόκληση» πάτησε πάνω σε μια μονοσήμαντη στρατηγική, στρέφοντας υπέρ της χώρας μας όλη τη δημοσιότητα (earned media), χρησιμοποιώτας σαν έννοια-κλειδί την «κρίση».

Για τον σκοπό αυτό, έγινε χρήση των πιο ισχυρών «όπλων» της Ελλάδας, της φύσης και της ιστορίας, που είναι απόλυτα παραδεκτά, πέρα από οποιαδήποτε κρίση.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε ώστε να έχει συνέχεια και συνέπεια, κάτι που είναι σημαντικό για την επικοινωνία τουρισμού σε εθνικό επίπεδο. Για αυτό και η υπογραφή είναι ισχυρή, προτρεπτική και συναισθηματική.
Το  «Greece, feel it.» θα μπορούσε να συνεχιστεί σημειολογικά και νοηματικά, ακόμα και όταν η κρίση δε θα είναι πια, επικοινωνιακά, χρήσιμη.