To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δημιουργική συνεργασία για τη Ray-Ban

Δημιουργική συνεργασία για τη Ray-Ban
Δημιουργική συνεργασία για τη Ray-Ban

Η Publicis Communications ζήτησε από δημιουργικές ομάδες σε ολόκληρο τον κόσμο, να βοηθήσουν τη Marcel στη δημιουργία μιας νέας μεγάλης καμπάνιας για τη Ray-Ban, τη μάρκα γυαλιών της Luxottica. Η Marcel πρέπει να λανσάρει την καμπάνια τον Σεπτέμβριο και για το σκοπό αυτό απευθύνθηκε σε αδερφές εταιρείες, εκμεταλλευόμενη τη νέα δομή του ομίλου Publicis, που στοχεύει σε μεγαλύτερο integration μέσα στις τάξεις του.

Οι εταιρείες που στέκονται στο πλευρό της Marcel (πέρα απο τα γραφεία της σε Νέα Υόρκη, Παρίσι και Σίδνεϋ) είναι οι Bartle Bogle Hegarty London, Saatchi & Saatchi London, Leo Burnett σε Chicago.

Η δημιουργική ομάδα που έχει συνταχθεί, θα δημιουργήσει την καμπάνια υπό την επίβλεψη του chief executive της Marcel, Charles Georges-Picot, ο οποίος υποστήριξε: "Βάζουμε σε κίνηση τη \'δύναμη του ενός\' προς όφελος των πελατών μας. Η Ray-Ban αποτελεί έναν πολύ μεγάλο πελάτη για εμάς και θέλουμε να δημιουργήσουμε μια νέα ιστορία για εκείνον. Δεν είναι εύκολη η δουλειά μας". Η ομάδα έχει ήδη αναπτύξει shortlist με δημιουργικές ιδέες, οι οποίες θα τεθούν άμεσα προς εξέταση.