To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δημιουργικό spec από την Premier League

Δημιουργικό spec από την Premier League
Δημιουργικό spec από την Premier League

Από τη νέα σεζόν, η βρετανική ποδοσφαιρική λίγκα θα πορευτεί για πρώτη φορά έπειτα από 23 χρόνια χωρίς βασικό εταιρικό χορηγό και επιδιώκει πλέον να λανσάρει τον εαυτό της σαν ένα "καθαρό" brand.

Η Premier League έχει επικοινωνήσει ήδη directly με δημιουργικές εταιρείες, με αντικείμενο τον σχεδιασμό και την εκτέλεση μιας brand καμπάνιας, ενόψει της έναρξης της νέας αγωνιστικής περιόδου, τον Αύγουστο. Μάλιστα, πιστεύεται πώς μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα έχει προκύψει shortlist τριών εταιρειών, που θα λάβουν μέρος στο τελικό στάδιο του spec.

Σημειώνεται πως μέσα στο 2015 η λίγκα προσέλαβε τη συμβουλευτική Robin για την επανατοποθέτηση του brand της, ενώ συνεργάζεται με τη DesignStudio για τη δημιουργία νέου λογοτύπου.