To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δυνατά brands, επιτυχημένη επικοινωνία

Δυνατά brands, επιτυχημένη επικοινωνία
Δυνατά brands, επιτυχημένη επικοινωνία

Heineken Serenade
Σαν να λέμε Heineken Kαντάδα!

Η επιτυχημένη καμπάνια της Heineken που χρησιμοποιώντας τα social media μας έκανε όλους «κανταδόρους».


Παλιά, για να κάνεις μία καντάδα, έπρεπε να έχεις βρει μία μπάντα από 5 τροβαδούρους, να έχεις γράψει ολόκληρους στίχους, να βρεις πού μένει η καλή σου και να επιβεβαιωθείς ότι δεν θα σου «προσφέρει» έναν κουβά με νερό στο κεφάλι! Τώρα, η μοντέρνα εκδοχή της καντάδας γίνεται πιο προσιτή, εύκολη και διασκεδαστική και το κυριότερο, γίνεται διαδικτυακά μέσα από την εφαρμογή της Heineken, την Heineken Kαντάδα ή αλλιώς «Heineken Serenade»! Η Heineken, εμπνευσμένη από την τελευταία της τηλεοπτική καμπάνια και κατά τη διάρκεια του πιο ερωτικού μήνα Φεβρουάριου, κατάφερε να δημιουργήσει τον πιο fun τρόπο για να ζητήσει κάποιος ραντεβού, συνθέτοντας τη δική του προσωπική καντάδα στο facebook.com/Heineken.

Οι «ενδιαφερόμενοι» το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν να επιλέξουν το άτομο που ήθελαν να στείλουν την καντάδα και να ορίσουν το γιατί και το πού θα βγούνε ραντεβού, επιλέγοντας μέσα από διάφορα χιουμοριστικά στιχάκια. Όμως, το πιο σημαντικό στοιχείο σε αυτή την μεγάλη κι επιτυχημένη καμπάνια, ήταν η συμμετοχή του κορυφαίου Έλληνα star, Σάκη Ρουβά που για πρώτη φορά συνεργάζεται με τη μάρκα! Ο διάσημος τραγουδιστής, δημιούργησε μία εξολοκλήρου δική του καντάδα με τον τίτλο «Mόνο η αγάπη», την οποία και αφιέρωσε ζωντανά μέσα από το κανάλι της Heineken στο Youtube (www.youtube.com/heineken) μπροστά σε χιλιάδες χρήστες, σ’ ένα πρόγραμμα που προβλήθηκε παγκοσμίως!

Το βίντεο με τη διάσημη καντάδα και την ανατρεπτική ερμηνεία του τραγουδιστή, σ’ έναν ρόλο που δεν τον έχουμε ξαναδεί, συνάρπασε κοινό, κριτικούς και θαυμαστές και κατέφερε να ξεπεράσει τα 230.000 views στο Youtube. Η συνεργασία της Heineken και του Σάκη Ρουβά ενέπνευσε πολλούς να στείλουν τις καντάδες τους, όχι μόνο σε αγαπημένα πρόσωπα, αλλά σε φίλους και γνωστούς, κατατάσσοντας με αυτόν τον τρόπο την Ελλάδα στο νούμερο 4 παγκοσμίως, σε αριθμό καντάδων (serenades). Περισσότερα για την καντάδα και το απίθανο βίντεο απο τον Σάκη Ρουβά, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα της Heineken στο facebook.com/Heineken, καθώς και στο κανάλι της μάρκας στο www.youtube.com/heineken.

Amstel…
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ… γιατί έτσι μας αρέσει!


Με σύνθημα «Όλοι μαζί, ένα με την Εθνική», η Amstel, Υπερήφανος Χορηγός της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου, υποστήριξε για ακόμη μία χρονιά τους παίκτες μας στη προσπάθειά τους στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Πώς όμως θα μπορούσαμε να είμαστε \"Όλοι μαζί ένα με την Εθνική\"; Μόνο αν μπορούσαμε με κάποιο τρόπο να συνοδεύσουμε την ομάδα μας στους κρίσιμους αγώνες που θα ακολουθούσαν. Έτσι η Amstel πήρε μία σημαντική απόφαση. Να βάλει \"πλάτη\" στην ομάδα και κυριολεκτικά και μεταφορικά. Δημιούργησε λοιπόν, μία ηλεκτρονική πλατφόρμα στο site της όπου για 3 εβδομάδες χιλιάδες οπαδοί της Εθνικής μας είχαν τη δυνατότητα να δηλώσουν έμπρακτα την υποστήριξη τους ανεβάζοντας τη φωτογραφία τους για να μπουν στην επίσημη φανέλα προετοιμασίας της Εθνικής. Με τον τρόπο αυτό, οι εμφανίσεις των παικτών μας γέμισαν με χιλιάδες φωτογραφίες που «ταξίδεψαν» μέχρι τα γήπεδα της Πολωνίας για να δώσουν δύναμη στους αθλητές μας! Η ενέργεια υποστηρίχτηκε από τηλεοπτική καμπάνια γεμάτη ποδοσφαιρικό παλμό και ενθουσιασμό με βασικούς πρωταγωνιστές τους διεθνείς Γ. Καραγκούνη, Δ. Σαλπιγγίδη και Γ. Φετφατζίδη καθώς και χιλιάδες Έλληνες να τους εμψυχώνουν από τις φανέλες τους! Η Amstel δεν σταμάτησε όμως εκεί. Ταξίδεψε μέχρι το προπονητικό κέντρο της Εθνικής στο Κitzbuhel της Αυστρίας για να παραδώσει στους παίκτες τις επίσημες φανέλες προετοιμασίες της ομάδας πάνω στις οποίες αποτυπώθηκαν οι φωτογραφίες των Ελλήνων φιλάθλων. Επίσης, η οικογένεια της Amstel έστειλε την υποστήριξή της τόσο από τη φανέλα με τον αριθμό 10, το 10 το καλό, όσο και από το χωριό του αρχηγού της Εθνικής μας, Γιώργου Καραγκούνη όπου ενώθηκε με την οικογένεια του και έστειλε τη θετική της ενέργεια στην Ομάδα. Ακόμη η Amstel αφήσε για λίγο το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της και ντύθηκε στα γαλανόλευκα όπως και η Εθνική! Την Πέμπτη και την Παρασκευή 21 & 22 Ιουνίου, μία ανάσα πριν από το παιχνίδι της Εθνικής μας με τη Γερμανία στους δρόμους της Αθήνας βρέθηκε το λεωφορείο της Amstel ντυμένο στα γαλανόλευκα που κέρασε τον κόσμο σε κάθε γωνιά της Αθήνας παγωμένες Amstel ενώ οι φωνές των επιβατών του ενώθηκαν με του κόσμου φιλοδοξώντας να ακουστούν μέχρι τα γήπεδα της Πολωνίας! Σε κάθε αναμέτρηση η Amstel βρισκόταν στις κερκίδες μαζί με τους φιλάθλους και υποστήριζε την ομάδα όλων των Ελλήνων στέλνοντας τον παλμό πίσω στην Ελλάδα από την σελίδα της στο Facebook, το www.facebook/AmstelGreece.

Μπύρα ΑΛΦΑ…
Απλά είναι τα πράγματα!

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της μπύρας ΑΛΦΑ, με κεντρικό μήνυμα «Απλά είναι τα πράγματα…» έχει στόχο να μεταδώσει πνοή αισιοδοξίας και αυτοπεποίθησης σε όλους Έλληνες.

Η αγαπημένη ελληνική μπύρα με τη φετινή της καμπάνια, αναδεικνύει την αξία της απλότητας που πηγάζει από τις μικρές, καθημερινές στιγμές της ελληνικής ζωής, τις φυσικές ομορφιές του τόπου μας, τις συνήθειες μας αλλά και από την ανθρώπινη ζεστασιά που διακρίνει τους Έλληνες. Η ταινία, μας μεταφέρει στην καρδιά του καλοκαιριού, σε μια όμορφη αμμουδιά όπου τρεις φίλοι απολαμβάνουν παγωμένες μπύρες ΑΛΦΑ, με πρωταγωνιστή και πάλι τον γνωστό σεφ Λευτέρη Λαζάρου, ο οποίος μας υπενθυμίζει πως «Στην Ελλάδα η απόλαυση αρχίζει με ΑΛΦΑ»! Αυτός ο συνδυασμός καταστάσεων, τοποθεσιών και εικόνων καταδεικνύουν με μοναδικό τρόπο τη σύνδεση της μπύρας ΑΛΦΑ με την ομορφιά της ελληνικής απλότητας, μίας απλότητας που έρχεται να παντρευτεί αρμονικά με το μήνυμα για ένα πιο αισιόδοξο μέλλον. Ας αφεθούμε λοιπόν στο καλοκαίρι με μία παγωμένη μπύρα ΑΛΦΑ, και ας θυμηθούμε ότι «Η Ελλάδα που Αγαπάμε» υπάρχει πάντα μέσα μας!

SOL ESPIRITU LIBRE
Πνεύμα Ελεύθερο… και Μεξικάνικο!

Η ανανεωμένη SOL μας προσκαλεί με μοναδικό τρόπο να εκφραστούμε με «πνεύμα ελεύθερο».

Η ανανεωμένη SOL είναι κοντά μας από το Μάιο και η εμφάνισή της είναι εντυπωσιακή. Οι ανάγλυφες λεπτομέρειες της φιάλης αποκαλύπτουν την μεξικάνική της προέλευση και ο νέος τρόπος γραφής της μάρκας αποπνέει πάθος και δυναμισμό. Ο ήλιος έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ η ελαφρώς «φθαρμένη» ετικέτα αποδεικνύει ότι οι ατέλειες έχουν τη δική τους γοητεία. Η εμφάνιση της SOL αποτελεί από μόνη της μία δήλωση ανεξαρτησίας. Η μπύρα απέκτησε το όνομά της όταν ο αρχιζυθοποιός παρατήρησε, σε μία από τις πρώτες φιάλες, την αντανάκλαση μιας χρυσής αχτίδας ηλίου: «sol» στα ισπανικά. Η «βάπτιση» έλαβε χώρα στο Μεξικό το 1899, και από τότε η SOL διατηρεί ζωντανό το ελεύθερο πνεύμα του Μεξικού. Το επαναλανσάρισμα της SOL έχει ως βασικούς στόχους να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και τη δοκιμή και να χτίσει με σαφήνεια το νέο positioning. Για την επίτευξη αυτών, η μάρκα υποστηρίζεται από ολοκληρωμένη ATL και BTL καμπάνια με βασικό όχημα το slogan της, «Εspiritu Libre». Στα παραδοσιακά μέσα, η SOL στόλισε τις στάσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης με το ελεύθερο πνεύμα της ενώ το τηλεοπτικό σποτ αποδεικνύει πως τα ελεύθερα πνεύματα δύσκολα τιθασεύονται. H σελίδα στο facebook απέκτησε περισσότερους από 10.000 fans σε λιγότερο από ένα μήνα… ναι όντως υπάρχουν πολλά ελεύθερα πνεύματα εκεί έξω! Σε café –bars σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, oι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να γευτούν τη SOL και παράλληλα να συμμετέχουν σε ένα διαγωνισμό για όσους διαθέτουν πνεύμα… ταξιδιάρικο. Οι 2 μεγάλοι τυχεροί θα κερδίσουν μια εμπειρία ζωής, ένα ταξίδι για 2 στο Μεξικό. Περισσότερες πληροφορίες για τη SOL μπορείτε να βρείτε στο νέο site www.sol.com και στη σελίδα της μάρκας στο Facebook www.facebook.com/solbeer.