To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Give Greece a chance!

Give Greece a chance!
Give Greece a chance!

Παραφράζοντας το γνωστό τραγούδι του John Lennon και ζητώντας από τους πολίτες της Ευρώπης να «δώσουν μια ευκαιρία στην Ελλάδα», μια ομάδα ελλήνων επιχειρηματιών πρώτης γραμμής ανέλαβε μια πολύ σημαντική επικοινωνιακή πρωτοβουλία για την χώρα μας. Πιο συγκεκριμένα με την συνδρομή τους τις τελευταίες ημέρες «έτρεξε» στις μεγαλύτερες εφημερίδες της Ευρώπης διαφημιστική καμπάνια με κεντρικό μότο την φράση «Give Greece a chance».
 
Η ομάδα αυτή των επιχειρηματιών ονομάζεται «Greece is Changing» και στόχος της είναι να δείξει στους πολίτες της Ευρώπης, πως -παρά την γενική δυσφήμηση που υφίσταται αυτή την περίοδο- η Ελλάδα βρίσκεται σε καθεστώς αναμόρφωσης και πως της αξίζει μια ευκαιρία.  Λίγο πριν από τις κρίσιμες ψηφοφορίες που θα λάβουν χώρα αυτή την εβδομάδα σε Ολλανδία και Γερμανία για το θέμα της στήριξης στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία θέλει να παρουσιάσει στους πολίτες της Ευρώπης τα πραγματικά δεδομένα της κατάστασης και να καταρρίψει τα στερεότυπα, που έχουν αναδυθεί αναφορικά με τους «τεμπέληδες» Έλληνες.

H καμπάνια εμφανίστηκε πανευρωπαϊκά στους Financial Times, την The Wall Street Journal και την International Herald Tribune αλλά και σε τοπικές εκδόσεις στην Γαλλία (Le Monde, Le Figaro, Les Echos, Le Parisien), την Γερμανία (Bild Deutschland, Frankfurter Allgemeine Zeitung F.A.Z., Süddeutsche Zeitung GA, Der Tagesspiegel, Die Welt), την Ολλανδία (De Telegraaf, NRC, Handelsblad, NRP, AD) και το Bέλγιο (Le Soir).

Τα δημιουργικά έχουν δημιουργηθεί από  την Felix BNI του Peter Economides, ενώ για την υλοποίησή της έχουν συμβάλλει και οι  IPG Mediabrands, Βakers Digital Communication και V&0.  Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος  & Διευθύνων Σύμβουλος της τελευταίας Γιάννης Ολύμπιος φαίνεται πως έχει αναλάβει και καθήκοντα spokesperson για την εκστρατεία με δηλώσεις του γύρω από το θέμα να φιλοξενούνται και στον διαδικτυακό τόπο των Financial Times.

Όσον αφορά τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν, σύμφωνα με το επίσημο site της πρωτοβουλίας, την προσπάθεια συνδράμουν οι Aegean Airlines,  Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Χρυσαφίδης, Coca Cola Τρία Έψιλον, Cosmote, Costa Navarino, Damma Holdings, Ελλάκτωρ, Ελβαλ, Eurobank EFG, Όμιλος Fourlis, ΓΕΚ-Τέρνα, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Ελληνικά Πετρέλαια, Γιώτης,J&P, ΟΤΕ, Τράπεζα Πειραιώς, S&B, Tιτάν, ΣΕΤΕ και Υφαντής.