To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Ε. Νικολοπούλου στο Campaign

Η Ε. Νικολοπούλου στο Campaign
Η Ε. Νικολοπούλου στο Campaign

Το άρθρο της Ειρήνης Νικολοπούλου, όπως δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική έκδοση του Campaign (campaign.co.uk) με κεντρικό τίτλο: Global viewpoint from Greece...

Ο Οδυσσέας ταξίδεψε για μια δεκαετία προκειμένου να επιστρέψει στο σπίτι του, στην Ιθάκη έπειτα από το τέλος του Τρωικού Πολέμου. Η Ελλάδα ακόμα περιπλανιέται μέσα στην οικονομική κρίση, οκτώ χρόνια τώρα και χωρίς να έχει προφανή όψη της δικής της Ιθάκης. Η εξελισσόμενη κατάσταση συρρίκνωσης συνεχίζει να περιορίζει την οικονομία και την κοινωνία, ενώ η προσφυγική κρίση τοποθετεί επιπρόσθετη πίεση στους ήδη περιορισμένους πόρους της χώρας μας. 

Ωστόσο, όλα αυτά είναι γνωστά. Αυτά που συζητώνται λιγότερο, είναι τα θετικά. Κοιτάξτε λίγο πιο κοντά και θα δείτε μια αναπάντεχα διαφορετική όψη της Ελλάδας που προσφέρει ελπίδα. Αυτή είναι η Ελλάδα των ψαράδων που προσφέρουν τη χωή τους για να σώσουν ανθρώπους από τις θάλασσες, των γιαγιάδων σε νησιά που προσφέρουν τροφή στους πρόσφυγες και πλέκουν ρούχα για τα μωρά τους. Έπειτα, υπάρχουν οι νέοι επιχειρηματίες που "παλεύουν" μέσα στα ρεκόρ της ανεργίας, λανσάροντας νέες συνεργασίες και καινοτόμες ιδέες. Υπάρχουν εταιρείες που επιλέγουν νέους ανθρώπους και τους προσφέρουν ευκαιρίες και υποστηρίζουν νέες start-ups, μέσω της παροχής χώρου για γραφεία, υποδομές και συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Δείτε λίγο καλύτερα και θα αντικρίσετε μια όψη της Ελλάδας που δίνει ελπίδα. Υπάρχει αλληλεγγύη στις δράσεις των εταιρειών, όπως αυτή της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία μέσα από το πρόγραμμα "Love Food", προσφέρει τρόφιμα σε περισσότερους από 23.000 ανθρώπους.

Επιπρόσθετα, υπάρχει περίσσευμα ανιδιοτέλειας από την επιχειρηματική κοινότητα, με πολλές ελληνικές εταιρείες να συμμετέχουν. Πρόσφατα αναπτύξαμε μια καμπάνια για το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, το οποίο αφιέρωσε το διαφημιστικό του μπάτζετ σε πρωτοβουλία για την υποστήριξη παιδιών με ειδικές ικανότητες. 

Με λίγα λόγια, υπάρχουν πολλά θετικά πράγματα και αρκετά παραδείγματα κοινωνικής ευαισθησίας και εφευρετικότητας.

Εμείς, σαν εταιρεία, είμαστε υπερήφανοι που παίζουμε ενεργό ρόλο σε αυτές τις πρωτοβουλίες, δημιουργώντας καμπάνιες με αντίκτυπο, οι οποίες εμπνέουν τους ανθρώπους για να συμμετάσχουν.

Τέλος, υπάρχει ο ελληνικός ήλιος και πληθώρα όμορφων προορισμών, συνδυασμένων με πλούσια κουλτούρα, που επιτρέπει στους ανθρώπους να απολαύσουν τα λαμπερά και φωτεινά αξιοθέατα της χώρας, ανεξάρτητα από το μπάτζετ τους. 

Αυτή δεν είναι η Ελλάδα των πρωτοσέλιδων, αλλά εκείνη του ήλιου, που έχει ευλογηθεί από τους Θεούς. Αυτή είναι η δική μας Ιθάκη: το πνεύμα μας και το πάθος για ζωή, η βαθιά ανθρώπινη και ανθρωπιστική μας φύση και, πιο σημαντικό, η ελπίδα μας για ένα πιο λαμπρό μέλλον.