To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mondelez: Νέα καμπάνια για το Oreo

Mondelez: Νέα καμπάνια για το Oreo
Mondelez: Νέα καμπάνια για το Oreo

Η Oreo θεωρεί πως αν ξεκινήσουμε να ανοιγόμαστε σαν χαρακτήρες, τότε θα πετύχουμε περισσότερες επαφές και θα ανακαλύψουμε πως έχουμε περισσότερα κοινά με τους γύρω μας απ\' όσα μπορούμε να σκεφτούμε. Αυτό είναι το πλαίσιο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας του brand μπισκότων της Mondelez, η οποία ονομάζεται "Open Up With Oreo", σύμφωνα με όσα υποστήριξε η global brand director Jennifer Hull.

Με τα παιδιά να είναι περισσότερο "ανοιχτά" από τους ενήλικες, η καμπάνια περιλαμβάνει ένα animated διαφημιστικό σποτ που παρουσιάζει ένα νεαρό κορίτσι να προσφέρει ένα μπισκότο Oreo σε ένα μεγαλύτερο και στη συνέχεια, το σκηνικό μεταφέρεται σε μια αίθουσα πατινάζ. Η συγκεκριμένη διαφήμιση θα "τρέξει" σε 50 χώρες στο πρώτο μισό της φετινής χρονιάς, ενώ η μουσική επένδυση θα καλυφθεί με στίχους, ανάλογους με τη γλώσσα της κάθε περιοχής.

Επιπρόσθετα, η Oreo θα ξεκινήσει από τις 2 Φεβρουαρίου την προβολή μιας σειράς από videos, τα οποία θα περιγράφουν το "πώς ένα μπισκότο Oreo μπορεί να αποτελε΄σει το ξεκίνημα μια σχέσης, ακόμα και για ανθρώπους με διαφορετικές πορείες στη ζωή τους". Το διαφημιστικό υπογράφει η The Martin Agency.