To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια από τη MISKO

Νέα καμπάνια από τη MISKO
Νέα καμπάνια από τη MISKO

Η MISKO εξελίσσεται, εξακολουθώντας να απευθύνεται στους φίλους της, ξεχωριστά και προσωπικά.

«Η ΜISKO περνά σε νέα εποχή και προτρέπει τους φίλους της να είναι ο εαυτός τους. Να νιώθουν αυτοπεποίθηση και να είναι δημιουργικοί... Γιατί όταν κάποιος μαγειρεύει με MISKO είναι πάντα σίγουρος για το νόστιμο αποτέλεσμα αλλά και την ποιότητα του πιάτου που σερβίρει στους αγαπημένους του», δήλωσε ο Διευθυντής Μάρκετινγκ, κος Θάνος Αθανασόπουλος.

Στην ίδια κατεύθυνση, η MISKO παρουσιάζει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια. Σε αυτήν, ένας οξύθυμος σεφ που έχει εμμονή με τους κανόνες της μαγειρικής παρακολουθεί μια γυναίκα που προετοιμάζει το γεύμα της οικογένειάς της και θυμώνει όταν εκείνη επιλέγει να μαγειρέψει κριθαρότο με απάκι αντί μιας πιο κλασικής και καθιερωμένης συνταγής όπως κριθαράκι με μοσχάρι. Μάλιστα,  βγαίνει εκτός εαυτού, διερωτώμενος δυνατά «Είναι αυτό μαγειρική;», όταν η γυναίκα που μαγειρεύει γίνεται  ιδιαίτερα ευρηματική, προσθέτοντας στη συνταγή αγαπημένα της υλικά, όπως ξύσμα πορτοκαλιού και γραβιέρα για να φτιάξει ένα γευστικό πιάτο.

Η MISKO απαντά πως αυτό είναι η απόλαυση της μαγειρικής, αφού σταθερή αξία για κάθε γευστική συνταγή είναι το ποιοτικό ζυμαρικό. Από την προετοιμασία και το σερβίρισμα μέχρι την ώρα του φαγητού, καθώς σκοπός της εταιρείας είναι να βοηθήσει όλους τους λάτρεις των ζυμαρικών να δημιουργήσουν γευστικές αναμνήσεις και να ξεκλειδώσουν στιγμές ευτυχίας  για αυτούς και για τους αγαπημένους τους.