To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια της Socialab για τη Lanes

Νέα καμπάνια της Socialab για τη Lanes

Η Socialab δημιούργησε για λογαριασμό του πελάτη της Lanes, τη νέα καμπάνια «Βήχα; Είχα!», που αποτελείται από τηλεοπτικό, ραδιοφωνικό, έντυπο και διαδικτυακό περιεχόμενο.

Το concept της καμπάνιας στηρίζεται στην ιδέα ότι αν και ο βήχας-κρυολόγημα, ειδικά τους φθινοπωρινούς-χειμερινούς μήνες είναι πολύ συχνός και συνηθισμένος, υπάρχουν φορές που οι επιπτώσεις στην καθημερινότητα όλων δεν είναι καθόλου συνηθισμένες. Μέσα από εύθυμες λοιπόν καταστάσεις η καμπάνια δείχνει το πώς μπορεί να πληρώσει κανείς ακόμα και έναν απλό βήχα... ακριβά, την αντιμετώπισή του βέβαια (με το Propol Care) όχι.

Το νέο τηλεοπτικό σποτ που βρίσκεται στον «αέρα» από τις αρχές του χρόνου, περιγράφει με δημιουργικό, παραστατικό και χιουμοριστικό τρόπο μία γαμήλια τελετή, που διακόπτεται απρόσμενα από τον έντονο βήχα του κουμπάρου, αφήνοντας υπονοούμενα και προσφέροντας τελικά σαν λύση το προϊόν.

Το δημιουργικό concept και σενάριο επιμελήθηκε η Socialab, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η FeelMe Productions υπό την επίβλεψη της Socialab. To νέο τηλεοπτικό θα προβληθεί σε 6 μεγάλα ελληνικά κανάλια σε full version και σε 2 cut versions.

TAGS: socialab, lanes