To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα παγκόσμια καμπάνια από τη Heineken

Νέα παγκόσμια καμπάνια από τη Heineken
Νέα παγκόσμια καμπάνια από τη Heineken

Η νέα προσπάθεια, που φέρει τίτλο "There\'s More Behind the Star", θα επιχειρήσει να διατηρήσει ορισμένη από τη γοητεία της προηγούμενης καμπάνιας, χρησιμοποιώντας έναν βραβευμένο ηθοποιό, τον Benicio del Toro. Η καμπάνια θα εμφανιστεί σε 70 χώρες του κόσμου σε πρώτη φάση, ενώ οι μελλοντικές διαφημίσεις που θα προκύψουν, θα προωθήσει τη διαρκή χρήση, από πλευράς Heineken, της παραδοσιακής της συνταγής, που αποτελείται από τρία βασικά συστατικά: νερό, λυκίσκο και κριθάρι.

Η δημιουργία της παγκόσμιας καμπάνιας, καθοδηγήθηκε από τα γραφεία της Heineken στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ την υπογράψει η Publicis Worldwide, που εργάστηκε για το συγκεκριμενο project με τα γραφεία της σε Νέα Υόρκη και Ιταλία. Τα films γυρίστηκαν στη Βαρκελώνη.

Η Heineken θα επενδύσει σημαντικό μέρος του marketing μπάτζετ σε αυτή την ενέργεια, καθώς η καμπάνια περιλαμβάνει έξι τηλεοπτικά σποτς, που θα τρέξουν ως το 2017, καθώς επίσης και πέντε ψηφιακά films. Σημειώνεται επίσης πως η Publicis Worldwide ανέλαβε τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της ζυθοποιίας τον Ιούνιο, έπειτα από το τέλος της συνεργασίας με την Wieden & Kennedy, η οποία είχε λανσάρει την καμπάνια "Legends" το 2011.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Heineken θα δίνει direct απαντήσεις μέσω videos σε ερωτήματα χρηστών σε Facebook και Twitter.