To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέο παγκόσμιο σποτ από τη Heineken

Νέο παγκόσμιο σποτ από τη Heineken
Νέο παγκόσμιο σποτ από τη Heineken

Νέο παγκόσμιο διαφημιστικό σποτ λανσάρει η Heineken, μέσω του οποίου ζητά από τις γυναίκες να βοηθήσουν τους άντρες να μετριάσουν την κατανάλωση αλκοόλ.

Το σποτ που φέρει τίτλο "moderate drinkers wanted", δημιουργήθηκε από την Publicis Italy και θα προβληθεί σε 30 αγορές παγκοσμίως από τις 13 Ιανουαρίου. Σε αυτό, παρουσιάζονται απογοητευμένες γυναίκες να περπατούν στους δρόμους, τραγουδώντας το "I need a hero" και μεθυσμένοι άντρες να κατρακυλούν μέσα σε μπαρ και νυχτερινά μαγαζιά. Στο τέλος της διαφήμισης, ένας άντρας γοητεύει μια γυναίκα, όταν εκείνη του σερβίρει ένα δεύτερο μπουκάλι Heineken, ωστόσο εκείνος το αρνείται διακριτικά.

Σύμφωνα με όσα τόνισε η communications manager της Heineken, Agnieszka Gorecki στο Campaign... "παρατηρήσαμε πως υπάρχει η τάση για μετριοπάθεια στην κατανάλωση αλκοόλ και μέσα από αυτή την καμπάνια θα θέλαμε να την ενισχύσουμε".

Σημειώνεται πως η Heineken λανσάρει καμπάνιες για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ από το 2011, ξεκινώντας με την "sunrise belongs to moderate drinkers", την οποία ακολούθησε η "dance more, drink slow" του 2014. Ωστόσο, αυτή είναι η πρώτη φορά που ζητείται η βοήθεια των γυναικών για να λανσάρει το μήνυμά της.