To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nespresso: Ξεχωριστό ύφος στη νέα διαφήμιση

Nespresso: Ξεχωριστό ύφος στη νέα διαφήμιση
Nespresso: Ξεχωριστό ύφος στη νέα διαφήμιση

Η Nespresso εξασφαλίζει ένα νέο πρωταγωνιστή, για να πρωταγωνιστήσει δίπλα στον πρεσβευτή της, George Clooney, στη διαφημιστική της καμπάνια. Στο πολυαναμενόμενο 10ο στη σειρά διαφημιστικό ο Jack Black έχει ως ρόλο τον πραγματικό εαυτό του, δίνοντας μια νέα \"πικάντικη\" νότα. Η νέα καμπάνια ξεκίνησε να προβάλλεται στις 29 Οκτωβρίου τόσο τηλεοπτικά όσο και online.

Με διάθεση παιχνιδιού το νέο διαφημιστικό σποτ της Nespresso συνεχίζει την ανάπτυξη της κεντρικής ιδέας του “What Else”, προκαλώντας τους θεατές να αναλογιστούν την απαράμιλλη, μοναδική ποιότητα που η Nespresso προσφέρει, για να είναι κάθε στιγμή απόλαυσης του καφέ μία αυθεντική εμπειρία. Η φιλοσοφία του “What Else” περικλείει όλα τα στοιχεία που συνδυάζονται, για να δημιουργήσουν την απόλυτη εμπειρία καφέ - από τις διατηρήσιμες πηγές προέλευσης του καφέ, την ασύγκριτη ποιότητα των Εκλεκτών Ποικιλιών έως την αξεπέραστη, έγκριτη τεχνογνωσία, τις καλαίσθητες Boutiques, τις καινοτόμες υπηρεσίες και τόσα πολλά ακόμα.

Στη βεράντα μια υπέροχης ιταλικής βίλας στη Λίμνη Κόμο της βόρειας Ιταλίας, ο George Clooney ετοιμάζει έναν απολαυστικό καφέ Nespresso με τη μεταξένια κρέμα του. Μόλις ο καφές είναι έτοιμος, εμφανίζεται ένα χέρι και του παίρνει την κούπα. Δεν είναι άλλος από τον Jack Black που γυροφέρνει μία ελκυστική κοπέλα και προσπαθεί αμέσως να κερδίσει το ενδιαφέρον της χρησιμοποιώντας τη διάσημη φράση του George “What Else?”. Ανυποψίαστος ο Jack λέει τη φράση λανθασμένα και ο George παρεμβαίνει για να τον εκπαιδεύσει. Έπειτα, ο Jack ζει μια στιγμή αποκάλυψης, καθώς αρχίζει να καταλαβαίνει την ασύγκριτη διαφορά που προσφέρει η Nespresso και αντιλαμβάνεται το πραγματικό νόημα του “What Else”.

Όπως εξηγεί ο Alfonso Gonzalez, Επικεφαλής του Customer department της Nespresso: «Είναι μεγάλη χαρά για εμάς, που ο Jack Black συμμετέχει στη δέκατη επικοινωνιακή μας καμπάνια, η οποία επικεντρώνεται στην ανακάλυψη της διαφοράς της Nespresso, υπό την καθοδήγηση του πάντα εκλεπτυσμένα κομψού Clooney. Ο Jack και ο George αποτελούν ένα δυναμικό δίδυμο, προσδίδοντας μία διασκεδαστική νότα χιούμορ στη φετινή καμπάνια, η οποία πιστεύουμε πως θα αρέσει στα μέλη του Club μας, αλλά και σε όλους τους λάτρεις του καφέ. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που τολμάμε για άλλη μία χρονιά στη Nespresso, ώστε να δημιουργήσουμε την απόλυτη εμπειρία καφέ. Στόχος μας ήταν να προσκαλέσουμε το κοινό να σκεφτεί τι είναι αυτό που κάνει τη Nespresso διαφορετική και μοναδική για αυτούς, στοιχείο που αποκρυσταλλώνεται τέλεια στην έννοια του “What Else”».

Η φράση “What Else” ξεκίνησε από το πρώτο κιόλας διαφημιστικό με τον George Clooney το 2006. Πολλά διάσημα ονόματα της βιομηχανίας του Hollywood πρωταγωνίστησαν πλάι του τα τελευταία χρόνια για τη συνέχιση αυτής της υπέροχης ιστορίας, μεταξύ αυτών οι John Malkovich, Matt Damon και τελευταία ο Jean Dujardin.

Στο πλατό ο George Clooney ανέφερε: «Τι μπορώ να πω για τον Jack; Ήταν δύσκολος ρόλος, αλλά τα κατάφερε μια χαρά - με λίγη καθοδήγηση φυσικά. Χωρίς αστεία τώρα, ήταν ένα πολύ διασκεδαστικό γύρισμα και χάρηκα πολύ τη συνεργασία μαζί του».

Ο νέος πρωταγωνιστής, Jack Black, σχολίασε με τη σειρά του: «Πολλοί μυθικοί αστέρες απόλαυσαν αυτόν τον καφέ… ήταν πλέον σαφώς η σειρά μου να προσφερθώ και να δοκιμάσω την περίφημη φράση “What Else”. Όπως είπε και ο George, η ιστορία ήταν να μάθω από το δάσκαλο!»