To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Παγκόσμια αναθεώρηση για το Fairy

P&G: Παγκόσμια αναθεώρηση για το Fairy
P&G: Παγκόσμια αναθεώρηση για το Fairy

Υποψήφιες για να τον αναλάβουν είναι οι δυο εταιρείες που βρίσκονται ήδη στο ρόστερ του Fairy, η Publicis Worldwide η οποία είναι υπεύθυνη για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών κα η Grey του ομίλου WPP που χειρίζεται τις υπόλοιπες αγορές του κόσμου.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της απόφασης της P&G να "κόψει" 500 εκατομμύρια δολάρια από τα έξοδα για τις συνεργαζόμενες εταιρείες και να μειώσει τον αριθμό των εταιρειών με τις οποίες συμπορεύεται.

Το σχέδιο συγχωνεύσεων των συνεργασιών ανακοινώθηκε τον Απρίλιο του 2015, ενώ μέχρι τον Ιούλιο το "κόψιμο" είχε φτάσει στο 40% σε παγκόσμια κλίμακα. Η Grey ήταν η μεγάλη κερδισμένη από την απόφαση της P&G, καθώς μεταφέρθηκαν σε αυτή (από τη BBDO) τα brands ξυρίσματος Venus, Braun και Art of Shaving) και προστέθηκαν στο ήδη υπάρχον Gilette.