To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη The Newtons Laboratory ο ΟΠΑΠ

Στη The Newtons Laboratory ο ΟΠΑΠ
Στη The Newtons Laboratory ο ΟΠΑΠ

Πρόκειται για την κατάληξη του σχετικού spec, στο οποίο συμμετείχαν, επίσης, οι Bold Ogilvy, McCann Athens, MMS (Publicis), DDB, BBDO και Cream.

Υπενθυμίζεται πως στο τέλος του 2015, η Tempo OMD αναδείχθηκε νικήτρια στο spec για το λογαριασμό media planning and buying της ΟΠΑΠ Α.Ε.

Στην εν λόγω διαδικασία συμμετείχαν και οι Μindshare, Carat, ΒGM OMD, MEC Ηellas, Ιnitiative και ZenithOptimedia.