To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στήριξη Συμμαχίας για την Ελλάδα στον Μαραθώνιο

Στήριξη Συμμαχίας για την Ελλάδα στον Μαραθώνιο
Στήριξη Συμμαχίας για την Ελλάδα στον Μαραθώνιο

Η συμμετοχή των McCann Erickson και Top Cut ήταν αφιλοκερδής, ενώ το σποτ είχε διάρκεια 53 δευτερολέπτων. Στο συγκεκριμένο διαφημιστικό, προβάλλεται ο εθελοντισμός και η συμμετοχή του κοινού στον 29ο Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών που διεξήχθη την Κυριακή 13 Νοεμβρίου.

Το κοινωνικό τηλεοπτικό μήνυμα αυτό, εκτός των ιδιωτικών και κρατικών τηλεοπτικών σταθμών προβλήθηκε από τον ΟΠΑΠ T.V. (στις οθόνες των 5000 πρακτορείων) και τη NOVA T.V. (NOVA CINEMA – NOVA SPOR), κατά κύριο λόγο, ενώ είχε παρουσία και στις οθόνες των Μarfin Bank, EUROBANK, ΑΤΤΙΚΟΝ ΜΕΤΡΟ, ΤΡΑΜ, ΗΣΑΠ, THE MALL ATHENS, ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ, EVEREST (62 καταστήματα ανά την Ελλάδα), FLOCAFE (49 καταστήματα στην Αττική).