To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

The Best of Brand Creativity 2013

The Best of Brand Creativity 2013
The Best of Brand Creativity 2013

Η ηλεκτρονική έκδοση του μηνιαίου αμερικάνικου περιοδικού Creativity (creativity-online.com) παρουσίασε, στη δύση του 2013, ορισμένες από τις πιο καινοτόμες ιδέες που ξεχώρισαν μέσα στη χρονιά, στις κατηγορίες film, integrated/interactive και print/design.

Κατηγορία Film

Η διάκριση στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς το Film παραμένει ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους επαφής με το κοινό. Μέσα στο 2013, εμφανίστηκαν ιδέες που συνδύασαν storytelling και συναίσθημα, οι οποίες έκαναν τη διαφορά, τόσο στην τηλεόραση όσο και στο online video. Ακολουθούν ορισμένες από τις πιο ξεχωριστές δουλειές

Apple - Intention: Το film που λανσάρισε η Apple κατά τη διάρκεια παρουσίασης νέων προϊόντων. Το δημιούργησε η TBWA/Media Arts Lab, ενώ συνοδευόταν και από το τηλεοπτικό film \"Our Signature\".

Kmart - Ship My Pants: Το film Που δημιούργησε η DraftFCB για τα πολυκαταστήματα Kmart.

Budweiser - Clydesdales: Το video με το οποίο η Budweiser επανέφερε τα άλογα Clydesdales στο Super Bowl και υπέγραψαν δημιουργικά οι Anomaly Και RSA.

Chipotle - The Scarecrow: Σε συνεργασία με την εταιρεία CAA Marketing, η αλυσίδα εστιατορίων παρουσίασε ένα video για να υπογραμμίσει τις αειφόρες αρχές της.

Tullamore - The Other Wall: Ένα όμορφο video για το ιρλανδικό ουίσκι Tullamore Dew, που δημιιούργησε η Opperman Weiss και σκηνοθέτησε ο Laurence Dunmore της RSA.

AT&T - It Can Wait: Ένα video που επισημαίνει τους κινδύνους σύνταξης ενός sms κατά τη διάρκεια οδήγησης...

Κατηγορία Print - Design

Οι πιο απλές δουλειές στην συγκεκριμένη κατηγορία, μπορούν να είναι και οι πιο δυνατές, καθώς μια μόνο εικόνα που δημιουργεί ποικίλες σκέψεις \"μιλάει\" πιο δυνατά από ορισμένες multi-platform παραγωγές.

Visit Scotland - Shetland Ponies in Cardigans: Ο καλύτερος τρόπος για τον εορτασμό του 2013 σαν \"Year of Natural Scotland\".

McDonald\'s - Macca\'s: Η αλυσίδα εστιατορίων γιόρτασε με αυτό τον τρόπο την 40η επέτειο της Down Under and Australia Day, ενώ άλλαξε και το όνομα 13 καταστημάτων της σε Macca, στο nickname που χρησιμοποιούν κατά κόρον οι Αυστραλοί.

Boston Magazine Cover: Ο τρόπος με τον οποίο επέλεξε το τοπικό περιοδικό της Βοστώνης να τιμήσει τη μνήμη των θυμάτων του Μαραθωνίου της πόλης.

\"\"

Givadaun - Smell a Memory: Ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία αρωμάτων Givadaun επιχείρησε, με τη βοήθεια της JWT Singapore, να ερεθίσει τις μνήμες ανθρώπων που πάσχουν από Αλτσχάιμερ.

Mini - Hey Mini Driver: Μια outdoor καμπάνια της Iris στο Λονδίνο, μέσω της οποίας η εταιρεία αυτοκινήτων θέλησε να επιβραβεύσει τους πελάτες της.

Ikea - Second hand campaign: Σε συνεργασία με τη διαφημιστική SMFB Oslo που είναι γνωστή για τις ασυνήθιστες καμπάνιες της, ο σουηδικός retailer θέλησε να δείξει στους πελάτες της πως τα προϊόντα που δεν χρειάζονται, μπορούν να είναι πολύτιμα σε άλλα σπίτια.

Κατηγορία Interactive - Integrated


Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη κατηγορία κατάφεραν μέσα στο 2013 να ενισχύσουν τη χρησιμοποιούμενη τεχνολογία για να δώσουν σημασία στα brands και να τα καταστήσουν πολύτιμους \"παίκτες\" για τις ζωές των ανθρώπων.

Ron Burgundy: Η εμφάνιση του χαρακτήρα Ron Burgundy (Will Ferell) σε διάφορες σχολές δημοσιογραφίες, δελτία ειδήσεων και άλλα events, για την προώθηση της ταινίας Anchorman 2.

DVV - Key Save: Η καμπάνια με την οποία επιχείρησε η βελγική ασφαλιστική εταιρεία DVV να δώσει λύση, μέσω της τεχνολογίας 3D printing, στους ανθρώπους που χάνουν συχνά τα κλειδιά τους.

Heineken - Departure Roulette: Η καλύτερη, ίσως, εκτέλεση της καμπάνιας Dropped που δημιούργησε η Wieden & Kennedy και καλούσε τους ταξιδιώτες να αλλάξουν τον τόπο προορισμού τους για κάποια απροσδόκητη τοποθεσία.

\"\"

Century 21 - Walter White\'s House: Η καμπάνια με την οποία η Mullen τίμησε το τέλος της σειράς Breaking Bad της AMC.

Google - Kit Kat: Ο τεχνολογικός κολοσσός αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το όνομα της γνωστής και αγαπημένης σοκολάτας για να λανσάρει το νέο λειτουργικό της σύστημα.