To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το... β\' ημίχρονο της καμπάνιας Nivea For Men

Το... β\' ημίχρονο της καμπάνιας Nivea For Men
Το... β\' ημίχρονο της καμπάνιας Nivea For Men

Συγκεκριμένα, ο Γρηγόρης Μάκος, ο Μιχάλης Σηφάκης, ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος και ο Στέφανος \"Κλάους\" Αθανασιάδης είναι ξανά οι κεντρικοί ήρωες της νέας παραγωγής. Έχοντας αφήσει πίσω τους το ματς, οι τέσσερις ποδοσφαιριστές χαλαρώνουν και απολαμβάνουν στιγμές περιποίησης και προστασίας της επιδερμίδας τους με τα προϊόντα Nivea For Men.

Τα νέα τηλεοπτικά σποτ της μάρκας, που βγήκαν on-air στις 16 Φεβρουαρίου, τη συνδέουν δυναμικά με το ποδόσφαιρο και επικεντρώνονται στην ανδρική περιποίηση με προϊόντα ιδανικά για το σύγχρονο, δυναμικό και κοινωνικό άντρα. Επιπλέον η Nivea For Men έχει δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο με το δικό της κανάλι στο You Tube, ενώ παράλληλα τρέχει «ποδοσφαιρικούς» διαγωνισμούς στο Facebook.

Τα τρία νέα τηλεοπτικά σποτ της GnomiDraftFCB, όπως επίσης και οι ψηφιακές εφαρμογές της DigitAll, αποτελούν κομμάτι της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Nivea For Men. Παράλληλα, το διαφημιστικό πλάνο χειρίζεται η Tempo OMD και το πρόγραμμα επικοινωνίας η V+O, ενώ η  TAF S.A. συντονίζει τη συνεργασία με τους αθλητές.