To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Υποβολή συμμετοχών για τα Euro Effies 2015

Υποβολή συμμετοχών για τα Euro Effies 2015
Υποβολή συμμετοχών για τα Euro Effies 2015

Ο θεσμός είναι ανοικτός για όλες τις εταιρείες (είτε είναι μέλη της EACA είτε όχι) και για καμπάνιες που έχουν \"τρέξει\" σε δυο ή περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο 2014. Μάλιστα, για να θεωρηθούν υποψήφιες για βραβείο Euro Effie, οι καμπάνιες πρέπει να αποδείξουν πέρα από κάθε αμφιβολία πως η επιλογή και χρήση της marketing επικοινωνίας αποτέλεσε \"κλειδί\" για την επιτυχία τους.
 
Η φετινή κριτική επιτροπή θα έχει στην \"κεφαλή\" της τον Head του Marketing Western Continental Europe Division της Mastercard, Guillaume Conteville, ενώ οι κρίσεις θα διεξαχθούν σε δυο γύρους. Ο πρώτος θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά online και αφορά σε στρατηγική, στοχευμένα market insights, επιλογή και χρήση marketing επικοινωνίας και αποτελέσματα, ενώ στο δεύτερο γύρο θα ληφθεί υπόψη το στοιχείο της δημιουργικότητας.

Αξίζει να σημειωθεί πως στη φετινή διοργάνωση προστέθηκαν δυο νέες κατηγορίες: η David vs. Goliath και η Brand Experience. Η πρώτη έχει σαν στόχο να δείξει πώς τα μικρά brands μπορούν να... πιάσουν στον ύπνο τα μεγάλα και η δεύτερη θα αναγνωρίσει καμπάνιες που δημιουργούν εμπειρίες πέρα από την καθιερωμένη διαφήμιση.

Οι συμμετοχές μπορούν να υποβληθούν μέχρι τις 15 Απριλίου, ενώ οι νικητές θα ανακοινωθούν στο Awards Gala των Βρυξελλών, αργότερα μέσα στο 2015.