To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

AdTAG Greece: New entry στην αγορά AdTech

AdTAG Greece: New entry στην αγορά AdTech

H AdTAG Greece κάνει την είσοδό της στην αγορά Διαφηµιστικής Τεχνολογίας (AdTech) στην Ελλάδα και ο Θάνος Ντζουµάνης, Head of Digital της Digital Pearl, µε την οποία υφίσταται δοµική συνεργασία, έδωσε στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες για το νέο εγχείρηµα.

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς 


E
χοντας ήδη φυσική παρουσία σε ακόμη πέντε χώρες, η AdTAG κάνει την είσοδό της και στην ελληνική adtech-martech αγορά, σε δομική συνεργασία με την Digital Pearl, με στόχο να προσφέρει στους διαφημιζόμενους «προηγμένες τεχνολογικές λύσεις στον τομέα της διαφήμισης, που θα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν με βέλτιστο τρόπο το ψηφιακό περιβάλλον για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους». Ο Θάνος Ντζουμάνης, Head of Digital της Digital Pearl, μίλησε στο adbusiness για την εμπειρία και την τεχνογνωσία που φέρνει στην αγορά η AdTAG καθώς και τις υπηρεσίες και τις λύσεις που προσφέρει. Ακόμη, αναφέρθηκε στο διαρκές transition που καταγράφεται στην αγορά digital και στη θέση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον, ενώ κατέθεσε και την άποψή του για το μέλλον και την εξέλιξη της εγχώριας adtech-martech αγοράς.

adb H AdTAG Greece έχει ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή της και στην ελληνική αγορά. Ποιες υπηρεσίες προσφέρει η νέα εταιρεία και τι νέο θα λέγατε πως κομίζει στο πεδίο;

Η είσοδος μιας νέας εταιρείας Διαφημιστικής Τεχνολογίας (AdTech) στην Ελλάδα αποτελεί αναμφισβήτητα σημαντικό γεγονός για τον κλάδο της διαφήμισης και της επικοινωνίας. Η AdTAg έρχεται στην Ελλάδα με σκοπό να επεκτείνει την παγκόσμια παρουσία και να προσφέρει την προηγμένη τεχνολογία διαφήμισης σε μια αγορά με δυναμική ανάπτυξης. Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως η AdTag επιχειρεί σε ακόμα 5 χώρες με φυσική παρουσία. Με τον ψηφιακό τομέα να αποτελεί έναν από τους κύριους πυλώνες ανάκαμψης της χώρας, οι καινοτομίες και η πρόσβαση σε τεχνολογίες υψηλών προδιαγραφών που στοχεύει να φέρει η AdTag Greece στην αγορά, καθιστά την πρωτοβουλία επίκαιρη και σημαντική.

Προσφέρουμε στους διαφημιζόμενους της ελληνικής αγοράς προηγμένες τεχνολογικές λύσεις στον τομέα της διαφήμισης, που θα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν με βέλτιστο τρόπο το ψηφιακό περιβάλλον για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

adb Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το συγκριτικό πλεονέκτημα της AdTAG Greece σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Ποια είναι τα οφέλη της συμμετοχής σε ένα διεθνές δίκτυο;

Ένα από τα κύρια συγκριτικά πλεονεκτήματα της Adtag Greece σε σχέση με τον ανταγωνισμό μπορεί να είναι η εμπειρία και η τεχνογνωσία που φέρνει από το διεθνές δίκτυο της εταιρείας και τη δομική συνεργασία με την Digital Pearl. Λαμβάνοντας υπόψη την παρουσία της Adtag σε έξι χώρες και τις συνεργασίες της σε όλες τις διαφημιστικά ενεργές χώρες του κόσμου, η Adtag Greece θα έχει πρόσβαση σε πολυετή γνώση και καλές πρακτικές από διάφορες αγορές, επιτρέποντας στους πελάτες της και τους διαφημιστές να είναι ένα βήμα μπροστά στις τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο της διαφήμισης.

adb Μπορείτε να κάνετε μια σύντομη αναφορά στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε και επίσης ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Η Adtag Greece προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών στον τομέα της διαφήμισης και της διαφημιστικής τεχνολογίας. Προσφέρουμε διαφημιστικές πλατφόρμες και εξειδικευμένες λύσεις targeting με ναυαρχίδα τον Advanced DSP. Τεχνολογίες που επιτρέπουν τον ακριβέστερο εντοπισμό κοινού στο οποίο απευθύνονται οι διαφημιστικές εκστρατείες.

Προσφέρουμε επίσης υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων που παρέχουν στους πελάτες μας εμβληματικές αναφορές και εργαλεία για την κατανόηση και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των διαφημιστικών τους εκστρατειών.

Προτεραιότητά μας είναι η συνεχής καινοτομία και η προσαρμογή στις εξελίξεις της αγοράς του Premium Display & Video, Native & Rich Media. Επεκτείνουμε ήδη την γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών μας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως Artficial Intelligence και Machine Learning για ακόμη πιο αποτελεσματικές και εξατομικευμένες διαφημιστικές λύσεις. Επιπλέον, σχεδιάζουμε να ενισχύσουμε τις συνεργασίες μας με πελάτες και εταίρους σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, προκειμένου να προσφέρουμε συνεχώς πιο ολοκληρωμένες και αξιόπιστες λύσεις διαφήμισης.


adb Πώς θα μοιάζει κατά τη γνώμη σας το digital agency του μέλλοντος τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό; Ποιες δεξιότητες θα πρέπει να διαθέτουν τα στελέχη του;

Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως είμαστε σε ένα διαρκές transition σε αυτή την αγορά. Τα μεγαλύτερα Digital Agencies παγκοσμίως αποφασίζουν ήδη για το μέλλον τους οδηγούμενα από τη γρήγορη ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας. Μένει να δούμε ποια θα εξελιχθούν σε 360’ διαφημιστικές εταιρείες και ποια σε αυστηρά Performance Agency. Το ίδιο ισχύει φυσικά και στην ελληνική αγορά, καθώς ήδη βλέπουμε αλλαγές κατεύθυνσης στον κλάδο από τις πιο επιδραστικές εταιρείες. Θεωρώ πως η ευελιξία, η καινοτομία και η εξοικείωση με τις προηγμένες τεχνολογίες, μέσω συνεργειών και διαρκούς εκπαίδευσης, θα αναπτύξουν νέες δεξιότητες στα στελέχη των εταιρειών αυτών, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν αξιόπιστες και αποτελεσματικές λύσεις στους πελάτες τους. H AdTag Greece στοχεύει να αποτελέσει στρατηγικό συνεργάτη σε όλη αυτήν τη διαδικασία, προσφέροντας υπηρεσίες αιχμής, σε συνδυασμό με στρατηγική σκέψη και ανάλυση του διαφημιστικού περιβάλλοντος.

adb Ποιο είναι το σχόλιό σας για την εγχώρια αγορά των adtech-martech agencies σήμερα, δεδομένων των νέων ιδιαιτεροτήτων και ρυθμίσεων; Τι προβλέπετε για την πορεία του κλάδου;

Η εγχώρια adtech-martech αγορά σήμερα βρίσκεται σε μια φάση έντονης δυναμικής και αλλαγής λόγω των νέων συνθηκών που επηρεάζουν τον τομέα. Αντιμετωπίζουμε προκλήσεις σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών καμπανιών, καθώς και τις αλλαγές στις προτιμήσεις και τις συνήθειες των καταναλωτών.

Προβλέπω ότι ο κλάδος θα συνεχίσει να εξελίσσεται με έντονο ρυθμό, με εταιρείες που θα προσαρμόζονται στις νέες απαιτήσεις και θα επικεντρώνονται στην καινοτομία και την τεχνολογική ανάπτυξη. Θα επιτύχουν όσες εταιρείες επενδύουν συνεχώς σε  προηγμένες τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό, καθώς και εκείνες που θα εναρμονιστούν γρήγορα με τις νέες συνθήκες και θα παρέχουν διαφανές και ευρύ πλαίσιο υπηρεσιών, επιτυγχάνοντας να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους.


TAGS: adbusiness