Instagram: Στο στόχαστρο ψεύτικοι followers και fake likes
Να μειώσει τη “μη αυθεντική δραστηριότητα” στην πλατφόρμα του έχει σκοπό το Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝα μειώσει τη “μη αυθεντική δραστηριότητα” στην πλατφόρμα του έχει σκοπό το Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH συνεργασία των δύο εταιριών ξεκίνησε από τον Ιούλιο του 2018 και αφορά τη διαχείριση της εικόνας της IZZY, στα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρεται σε ανακοίνωση για την απώλεια της Ελευθερίας Σελιμά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΥouTube πρόσθεσε περίπου 100 κινηματογραφικές ταινίες στην ενότητα "Movies & Shows" για δωρεάν προβολή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα καθήκοντα του μέλους της Διοικούσας Επιτροπής και υπεύθυνου Επικοινωνίας του ΙΑΒ Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι περισσότεροι λογαριασμοί είχαν κίνητρα οικονομικής κερδοσκοπίας μάλλον παρά παραπληροφόρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Nick Bell, vice-president of content πρόκειται να αποχωρήσει μέχρι το τέλος του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nielsen ενισχύει την υπηρεσία μέτρησης των ψηφιακών διαφημίσεων Digital Ad Ratings (DAR) ενσωματώνοντας την δυνατότητα μέτρησης του viewability.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA ανακοινώνει τη συνεργασία με το alfavita.gr και ενισχύει το δίκτυο του Ομίλου με ένα δυνατό ενημερωτικό εκπαιδευτικό brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΔΩΔΩΝΗ γιορτάζει τα δύο χρόνια κυκλοφορίας του ημίσκληρου τυριού ΔΩΔΩΝΗ «ΤουΤοστ» και προσκαλεί το κοινό να πάρει μέρος σε έναν μεγάλο διαγωνισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory