Ο Ανδρέας Στάϊος, εκπρόσωπος του IAB Hellas στο IAB Europe
Τα νέα καθήκοντα του μέλους της Διοικούσας Επιτροπής και υπεύθυνου Επικοινωνίας του ΙΑΒ Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα καθήκοντα του μέλους της Διοικούσας Επιτροπής και υπεύθυνου Επικοινωνίας του ΙΑΒ Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι περισσότεροι λογαριασμοί είχαν κίνητρα οικονομικής κερδοσκοπίας μάλλον παρά παραπληροφόρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Nick Bell, vice-president of content πρόκειται να αποχωρήσει μέχρι το τέλος του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του ad inventory των διαδικτυακών της τόπων αναζητά η ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nielsen ενισχύει την υπηρεσία μέτρησης των ψηφιακών διαφημίσεων Digital Ad Ratings (DAR) ενσωματώνοντας την δυνατότητα μέτρησης του viewability.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA ανακοινώνει τη συνεργασία με το alfavita.gr και ενισχύει το δίκτυο του Ομίλου με ένα δυνατό ενημερωτικό εκπαιδευτικό brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΔΩΔΩΝΗ γιορτάζει τα δύο χρόνια κυκλοφορίας του ημίσκληρου τυριού ΔΩΔΩΝΗ «ΤουΤοστ» και προσκαλεί το κοινό να πάρει μέρος σε έναν μεγάλο διαγωνισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH διαφημιστική δαπάνη στο mobile στην Ευρώπη ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της έρευνας AdEx Benchmark. Συνεχίζει σε ανοδική πορεία η digital αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κορυφαία έκθεση τεχνολογίας Thanks to Tech της Κωτσόβολος προσκαλεί για τρίτη χρονιά το κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Social Cards είναι νέα καινοτόμα mobile first ad-formats.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTον πιο σύγχρονο εξατομικευμένο διαδικτυακό οδηγό για μέλλουσες μαμάδες και γονείς λανσάρει η Frezyderm επιλέγοντας την imba για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του frezyland.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γαλλία δεν θα ησυχάσει εάν δεν εγκριθεί το σχέδιο της για ευρωπαϊκό ψηφιακό φόρο πριν τα τέλη της χρονιάς, τόνισε ο υπουργός Οικονομικών της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory