To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Viewability Solution από την Nielsen

H Nielsen ενισχύει την υπηρεσία μέτρησης των ψηφιακών διαφημίσεων Digital Ad Ratings (DAR) ενσωματώνοντας την δυνατότητα μέτρησης του viewability.
Viewability Solution από την Nielsen
Λαμβάνοντας υπόψη την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για διαφάνεια και βελτίωση του τρόπου αξιολόγησης των ψηφιακών διαφημίσεων, η Nielsen ενισχύει την υπηρεσία μέτρησης των ψηφιακών διαφημίσεων Digital Ad Ratings (DAR) ενσωματώνοντας την δυνατότητα μέτρησης του viewability.

Το νέο εργαλείο της Nielsen, Qualified Ad Audience (QAA), παρέχει την δυνατότητα αξιολόγησης της απόδοσης και της επίτευξης των στόχων επικοινωνίας των ψηφιακών διαφημίσεων στο συγκεκριμένο κοινό, με την μέτρηση KPIs ανά δημογραφικά χαρακτηριστικά και viewability. Οι χρήστες εκτός από τα MRC standards έχουν την ευελιξία επιλογής πολλαπλών viewability standards. Επιπλέον είναι εφικτή η μέτρηση ανά creative type, display ή video, καθώς και η μέτρηση Sophisticated Invalid Traffic διαφοροποιώντας τα impressions που προέρχονται από αληθινούς ανθρώπους από τα “fraudulent” impressions.

Για τις video διαφημίσεις εισάγεται νέα παράμετρος, τα duration-weighted viewable impressions ενσωματώνοντας την πληροφορία του μέσου χρόνου θέασης ανά συσκευή. Η νέα λύση μέτρησης προβολής των ψηφιακών διαφημίσεων είναι πλέον διαθέσιμη παγκοσμίως στις 34 χώρες όπου το DAR είναι παρόν.

Εταιρείες παροχής υπηρεσιών και προϊόντων διαχείρισης των ψηφιακών διαφημίσεων όπως η FreeWheel και η Innovid έχουν ενσωματώσει το QAA ως την λύση μέτρησης της προβολής των ψηφιακών διαφημίσεων.

«Η αύξηση της επένδυσης των brands στις ψηφιακές διαφημίσεις οδηγεί στην ολοένα και μεγαλύτερη ανάγκη για διαφάνεια», λέει η Amanda Tarpey, SVP Product Leadership, Digital της Nielsen. “Προσεγγίζοντας την προβολή και το invalid traffic των διαφημίσεων σε επίπεδο πραγματικών χρηστών και ανά δημογραφικά χαρακτηριστικά, η Nielsen αυξάνει σημαντικά τις επενδύσεις της στην τεχνολογία ώστε να παρέχει στα brands την δυνατότητα να αξιολογούν αποτελεσματικά και να βελτιώνουν την απόδοση της Online επικοινωνίας τους.»

«H FreeWheel ως μία πρωτοποριακή εταιρεία τεχνολογίας είναι περήφανη που παρέχει στους πελάτες της το εργαλείο QAA της Nielsen. Είμαστε πολύ χαρούμενοι να συνεργαζόμαστε με εταιρείες όπως η Nielsen, προσφέροντας στους marketers νέες αξιόπιστες λύσεις μέτρησης των Premium video», δηλώνει ο James Rooke, General Manager της εταιρείας FreeWheel.

«Καθώς η κατανάλωση των digital video συνεχίζει να αυξάνεται, η αξιοποίηση δεδομένων όπως το viewability και το φιλτράρισμα του Sophisticated invalid traffic (SIVT) είναι ένα σημαντικό βήμα στην ενίσχυση της μέτρησης βάση πραγματικών ανθρώπων, δίνοντας την δυνατότητα στα brands να κατανοήσουν καλύτερα την αποτελεσματικότητα των video διαφημίσεων», αναφέρει ο Andrew King, Product Manager Director της Innovid.

«Ως κορυφαία πλατφόρμα video του κλάδου, η Innovid είναι περήφανη που επεκτείνει την συνεργασία της με τη Nielsen και συνεχίζει να υποστηρίζει σθεναρά τις πρωτοποριακές λύσεις μέτρησης.»